Jump to content

Power big meet 2017


Gtttggg

Recommended Posts

6 timmar sedan, Robban1 said:

Senaste nytt. Om detta stämmer, undrar jag om Skaraborgs region kommer anordna Mustangfålla på flygfältet.

http://www.vlt.se/vastmanland/vasteras/bekraftat-power-big-meet-flyttar-fran-vasteras-johannisberg-ar-for-litet

Det tror jag nog dom kommer göra. :)

Tycker det är tråkigt dock att träffen flyttar. Blir för långt för mig nu, iallafall för en dagstripp.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Daniel L said:

Det tror jag nog dom kommer göra. :)

Tycker det är tråkigt dock att träffen flyttar. Blir för långt för mig nu, iallafall för en dagstripp.

Hur långt har du till träffen?

 

Link to comment
Share on other sites

Klart Skaraborg kommer fixa en ordentlig fålla!

Jag tror nog att västra mälardalen kommer ordna en uppe på träffen som anordnas i Västerås. 

Vi får se vad som händer, tycker dock att tongångarna på tex Facebook är lite väl irriterade. ...

Mvh Andreas 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Daniel L said:

43mil, till Västerås har jag 18mil.

Så jäkla roligt är det inte ;)

Då förstår jag varför du vill helst slippa köra. Jag har 32 mil till Västerås vilket det funkade för dagstripp.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Norwall said:

Klart Skaraborg kommer fixa en ordentlig fålla!

Jag tror nog att västra mälardalen kommer ordna en uppe på träffen som anordnas i Västerås. 

Vi får se vad som händer, tycker dock att tongångarna på tex Facebook är lite väl irriterade. ...

Mvh Andreas 

Låter toppen. Det ser jag fram mot.

 

Det är både positiva och negativa kommentarer om PBM på facebook. Likadant när Kjelle ville lägga ner och Brink erbjöd sig att ta över.

Link to comment
Share on other sites

On ‎01‎.‎11‎.‎2016 at 09:02, Tommy Cavallin said:

Träffade på några i Kirkenes nordnorge. Som skulle till Västerås. Dom har långt att åka

 

 

. Og vad hadde Tommy i Kirkenes at gøra ;-) Jepp, jag kommer derifrån! Flyttade for ...22 år sen. Tiden flyr. Var lite Kung på gatan i slutet på 80 talet med min Boss 302. Åkte sjelv til PBM under tidigt 90 tal. Long distance priset (1000 spenn direkt i handen av Kjelle) med bild i Power 1991. Nei, kjørde inte Bossen dit men nån GM produkt.... ;-(

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
. Og vad hadde Tommy i Kirkenes at gøra ;-) Jepp, jag kommer derifrån! Flyttade for ...22 år sen. Tiden flyr. Var lite Kung på gatan i slutet på 80 talet med min Boss 302. Åkte sjelv til PBM under tidigt 90 tal. Long distance priset (1000 spenn direkt i handen av Kjelle) med bild i Power 1991. Nei, kjørde inte Bossen dit men nån GM produkt.... ;-(
 

Var där med bobilen. Var även till Jakobsälv gränsen. Semester


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

11 timmar sedan, Tommy Cavallin said:


Var där med bobilen. Var även till Jakobsälv gränsen. Semester


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Lång tur med bobil! Fin strand i Grense Jakobselv, men mycket kaldt i vattnet...!

Skulle sagt til innan ni åkte så kunne jag ha ordnat med guide ;-)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...