badass May 9, 2017 Report May 9, 2017 har skapat en grupp på facebook som heter S550 sweden. tänkte att det är lättare där så vi kan hjälpa varandra med tips om olika grejer som vi gör med våra bilar samt anordna nån renodlad s550 träff under sommaren. träffade en bunt med s550 ägare på barkarbyträffen och intresset för en gemensam grupp var stort så kom in och säg hej i gruppen =) Citera
Corvette May 9, 2017 Report May 9, 2017 vad är det för fel att skapa en tråd på detta forum frenetisk facebook motståndare :)) 3 Citera
RaceRed May 10, 2017 Report May 10, 2017 Det är naturligtvis fritt för var och en att välja vad man vill vara med på och vad man vill avstå från. För min egen del tycker jag att det är smidigt med en FB-grupp. Bra initiativ Badass! 1 Citera
Tbird May 10, 2017 Report May 10, 2017 Gör som ni vill, valet är fritt. Jag har inte och kommer inte att ha Fis Bok. Det enda som händer är att för många forum och sen klagar man på att det inte händer något på forumen... Mitt tycke och tänkande. 2 Citera
Prime Mover May 11, 2017 Report May 11, 2017 Bra ide med S550 M6 träff någon gång under säsongen. Utbyta erfarenheter och lyssna på avgassystem så man kan välja rätt grejor med det perfekta ljudet. Har heller inte F-book, man är kanske tvungen..... Ned rätt användarnamn på F-book så inser ingen att det är jag som kapitulerat. 1 Citera
badass May 13, 2017 Author Report May 13, 2017 En tanke med Facebook är att det är mycket lättare att få ihop spontanträffar och man kan småsnacka lite och få snabba svar när man undrar något :) och träffar man Nya s550 vänner på nån utställning så är det enkelt att bjuda in dom till Facebooksidan så kanske dom även hittar till forum med tiden om dom inte gjort det redan :) det är många som har konton på Facebook bara för att vara med i vissa grupper. Plus tillgången till alla bilträffar som annordnas runt om i Sverige av andra klubbar och spontanträffar som snabbt dyker upp. Tex westarose som ibland lägger upp bara timmar innan det är dags för spontanträff. Jag förstår att många inte gillade Facebook för flera år sedan men Facebook idag är ju lite som ett nytt internet där man kan hänga med på allt man gillar på ett enkelt och snabbt sätt utan att missa något :) Citera
Corvette May 13, 2017 Report May 13, 2017 6 minuter sedan, badass said: En tanke med Facebook är att det är mycket lättare att få ihop spontanträffar och man kan småsnacka lite och få snabba svar när man undrar något :) och träffar man Nya s550 vänner på nån utställning så är det enkelt att bjuda in dom till Facebooksidan så kanske dom även hittar till forum med tiden om dom inte gjort det redan :) det är många som har konton på Facebook bara för att vara med i vissa grupper. Plus tillgången till alla bilträffar som annordnas runt om i Sverige av andra klubbar och spontanträffar som snabbt dyker upp. Tex westarose som ibland lägger upp bara timmar innan det är dags för spontanträff. Jag förstår att många inte gillade Facebook för flera år sedan men Facebook idag är ju lite som ett nytt internet där man kan hänga med på allt man gillar på ett enkelt och snabbt sätt utan att missa något :) å här kan du inte tjabba... dröjer det länge innan svar... ska inte bråka om det mer, hoppas ni får det bra på fejan Citera
badass May 13, 2017 Author Report May 13, 2017 On 2017-05-10 at 22:23, Tbird said: Gör som ni vill, valet är fritt. Jag har inte och kommer inte att ha Fis Bok. Det enda som händer är att för många forum och sen klagar man på att det inte händer något på forumen... Mitt tycke och tänkande. Facebook har så mycket bra funktioner som ett vanligt forum inte kommer i närheten av för tillfället. Citera
badass May 13, 2017 Author Report May 13, 2017 Just now, corvette said: å här kan du inte tjabba... dröjer det länge innan svar... ska inte bråka om det mer, hoppas ni får det bra på fejan Vi hänger ju fortfarande här åxå :) vi kommer att lägga upp information här i forum när vi planerar in s550 träffar å så vidare. Plus att den som hänger på båda ställena kanske har svar på något som denne såg på antingen Facebook eller här på forum. Citera
Corvette May 13, 2017 Report May 13, 2017 ser fram emot att se träffarna här eller i e-posten ;) 1 Citera
badass May 13, 2017 Author Report May 13, 2017 Idag ska några av oss ses på träffen som VNR har anordnat i Hallstahammar. En spontanträff som nog inte hade inträffat utan hjälp av Facebook. Citera
Corvette May 13, 2017 Report May 13, 2017 Men fejan är nog bra klurade på de när jag mötte mustanger på väg till Uppsala finns nog de som INTE vill vara med i klubben eller inte känner till den som som man kan nå via detta forum 1 Citera
Recommended Posts