Fröberg August 2, 2017 Report August 2, 2017 Hej,Är i full gång med mustangen (äntligen!) och sitter och beställer diverse saker från USA. Jag saknar värme i bilen, det är bara AC installerat (florida...) och skulle behöva värmepaketet (eller vad det heter). Vad heter det på engelska, vad behöver jag? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Fröberg August 2, 2017 Author Report August 2, 2017 Hittade något som heter heater box, är det det jag behöver, förutom slangar (antar jag)?Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
THOMAS August 2, 2017 Report August 2, 2017 Är det org a/c bil som du ska byta värmeelementet i ? Elementet heter " Heater core " // Thomas Citera
Fröberg August 4, 2017 Author Report August 4, 2017 Är det org a/c bil som du ska byta värmeelementet i ? Elementet heter " Heater core " // ThomasSitter original a/c i bilen men det finns ingen värme. Hittade "paketet". Dyrt [emoji51]Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Tbird August 4, 2017 Report August 4, 2017 Allt kostar pengar, så är det. Bättre att det finns överhuvudtaget. Allt finns till Mustanger och det är billigt. Klaga inte.. Citera
Fröberg August 14, 2017 Author Report August 14, 2017 Antar att det är en heater box som jag behöver? http://www.cjponyparts.com/heater-box-assembly-with-air-conditioning-1971-1973/p/HBA6/Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
THOMAS August 14, 2017 Report August 14, 2017 Du måste väl veta om det är själva värme elementet eller hela ac/värme boxen du behöver ???? Har du böjt dig ner och tittat under instrument panelen vad som finns där ? Är du osäker så ta ett kort och lägg in här och visa. // Thomas Citera
Recommended Posts