Tommy Iggesund November 6, 2017 Report November 6, 2017 Hur får jag loss det? Tänkte måla det svarta i rött, lika som hästen i fronten. Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Peter Ekelund November 7, 2017 Report November 7, 2017 Den lär väl sitta med dubbelhäftande tejp. Prova att "såga" loss den med fiskelina eller liknande snöre. Citera
Wallace November 11, 2017 Report November 11, 2017 Har bytt på min då den börjat krackelera. Som nämnts, värm med varmluftspistol och såga med flätad fiskelina igenom den dubbelhäftande tejpen. Citera
Tommy Iggesund November 11, 2017 Author Report November 11, 2017 Går den att dela när den är loss, så jag kan lacka det svarta till rött?Eller bli det till att maskera eller måla på frihand?Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Wallentin November 11, 2017 Report November 11, 2017 Allt är i ett stycke. Kanske går att dela om man värmer och trixar lite, men risken är nog stor att man inte får isär det utan att göra märken. 1 Citera
Wallentin November 11, 2017 Report November 11, 2017 6 timmar sedan, Tommy Cavallin said: Går den att dela när den är loss, så jag kan lacka det svarta till rött? Eller bli det till att maskera eller måla på frihand? Skickat från min iPad med Tapatalk Ett tips är förresten att beställa en egendesignad dekal istället för att lacka :) Så kan du få en lika stor som den svarta ringen och med det motivet/färgen du vill ha. Så är det bara att klistra på det utanpå. Dekaltrim.nu och liknande sidor har så man kan designa på nätet och beställa hem :) 1 Citera
Tommy Iggesund November 18, 2017 Author Report November 18, 2017 Va?Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
FastMagnus November 18, 2017 Report November 18, 2017 2 timmar sedan, Tommy Cavallin said: Va? Skickat från min iPad med Tapatalk Du undrade hur den sitter fast .... Citera
Tommy Iggesund November 18, 2017 Author Report November 18, 2017 Så där ser inte min baklucka ut , inne från. Känner inte igen den bilden Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Recommended Posts