BigShadow March 31, 2018 Report March 31, 2018 Här kommer lite videobilder från gårdagens utflykt i ett soligt vårväder. Filmen motsvarar inte på långa vägar upplevelsen, men det var en grym dag! Andra bidrag emottages tacksamt! Mycket roligare att se och höra Mustangerna än att bara prata om dem... ;-) Vårtecken_2018.mp4 2 1 Citera
Torino_GT March 31, 2018 Report March 31, 2018 Fan vad längtar efter att få min bil levererad :-) Citera
BigShadow April 1, 2018 Author Report April 1, 2018 (redigerad) Jag förstår precis. Beställde min bil i sept och fick den i maj (2016). Det var de längsta 9 månader jag har varit med om... Vad har du beställt för modell, utrustning och färg? Och när kommer den? ;-) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Torino_GT April 1, 2018 Report April 1, 2018 Svart GT fastback, custom pack 2, magneride, automat och larm vart det. Inte fått leveransdatum ännu men den byggdes den 14/2. Beställde den i december hos Hedin bil i Segeltorp. Citera
BigShadow April 1, 2018 Author Report April 1, 2018 Grattis! Blir kul att testköra den nya versionen vid tillfälle, då många förbättringar (bla fastare fjädring, ställbart avgassystem, mer kraft, mm) kan erhållas redan från fabrik. Ska bli skönt att äntligen få byta till sommardäck. Då bakdäcken av nån konstig anledning slits snabbt, är det dags för en ny uppsättning, men istf Pirelli, blir det nya Michelin PS4 (samma som på din nya bil ;-) Citera
kanske mustang April 1, 2018 Report April 1, 2018 5 timmar sedan, Torino_GT said: Svart GT fastback, custom pack 2, magneride, automat och larm vart det. Inte fått leveransdatum ännu men den byggdes den 14/2. Beställde den i december hos Hedin bil i Segeltorp. Av de olika pa paketen varför valde du 2 ? Citera
Tobbe1977 April 1, 2018 Report April 1, 2018 Vårtecken?? Vi har idag längst ner i södra Skåne fått nästan 2 dm snö. Så våren känns rätt avlägsen. Men det svänger fort. :) Citera
Torino_GT April 1, 2018 Report April 1, 2018 30 minuter sedan, kanske mustang said: Av de olika pa paketen varför valde du 2 ? Vill ha dom svarta fälgarna. Citera
kanske mustang April 1, 2018 Report April 1, 2018 19 minuter sedan, Torino_GT said: Vill ha dom svarta fälgarna. ok :), var med lite inne på dem först men har kommit på att de i paket 4 är fina och jag kan ha de svarta till vinterhjul. Citera
kanske mustang April 1, 2018 Report April 1, 2018 Vilket behåller komforten bäst att välja 20 hjul eller att sänka den ? lite för mycket luft i hjulhusen orginal kanske :) men vill behålla så mycket komfort som möjligt Citera
Tobbe1977 April 1, 2018 Report April 1, 2018 Jag kommer sälja mina svarta original 19" när mina nya 20" dyker upp. :) Om någon är intresserad?? Citera
RiktigaAndreas April 2, 2018 Report April 2, 2018 Årets första tur i solen. Nu är det bara köra på :) Citera
BigShadow April 2, 2018 Author Report April 2, 2018 42 minuter sedan, RiktigaAndreas said: Årets första tur i solen. Nu är det bara köra på :) Härligt! Så ska det se ut! Citera
BigShadow April 8, 2018 Author Report April 8, 2018 Äntligen sommardäcken på! Och de nya Michelin PS4 ger grymt bra grepp! Citera
Recommended Posts