Kalle K May 17, 2018 Report May 17, 2018 Hej Alla Tänkte höra om det är någon som vet Varför Mobilen inte startar automatiskt när man startar bilen. Så fort jag slår av tändningen så försvinner kontakten och man måste trycka på Connect igen för att den ska komma igång Telefonen finns där men den kontaktar inte. Min bil är importerad 2015 års modell (om det har med saken att göra) Telefonen är en Sony Experia Citera
RiktigaAndreas June 2, 2018 Report June 2, 2018 Kan det ha med telefonen att göra? Har du provat med annan telefon? Citera
Kalle K June 3, 2018 Author Report June 3, 2018 Jaa jag har provat med ett annat märke på telefon men samma visa där med Citera
Junkers June 3, 2018 Report June 3, 2018 Vad har du för system i bilen, en import finns ju både med en liten skärm och den stora skärmen som svensksålda har? Citera
Junkers June 4, 2018 Report June 4, 2018 En allmän lösning verkar vara att dra säkringen till bluetooth-enheten men den verkar inte vara lättåtkomlig så en del lyfter batteriet en stund. Citera
Kalle K June 4, 2018 Author Report June 4, 2018 Ok Tack för tipset ska prova med det återkommer med info Citera
Jordshultamossen June 5, 2018 Report June 5, 2018 (redigerad) I min 2018 med synk 3 kopplar telefonen upp direkt när jag slår på tändningen. När jag stänger av motorn hänger telefonen kvar tills jag öppnar dörren och strömmen till panelen bryts. Har inte pratat så länge med avstängd motor (utan öppnad dörr) att jag kan svara på när den stänger av automatiskt,. I min bruksbil (Audi) kan jag prata i minst 5 minuter innan allt släcks ner, men samma där så fort jag öppnar dörren stängs allt av. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Kalle K June 8, 2018 Author Report June 8, 2018 Tack för tipset Junkers nu funkar det On 2018-06-04 at 20:21, Junkers said: En allmän lösning verkar vara att dra säkringen till bluetooth-enheten men den verkar inte vara lättåtkomlig så en del lyfter batteriet en stund. Citera
Recommended Posts