Jump to content

Mustang Club Magazine #1 2019

Recommended Posts

Hej alla Mustangentusiaster!
Klubbtidning nr 1 är på väg till er.
I paketet finns förutom klubbtidning en Mustang Story, medlemskort, matrikel för 2019 och Mustang 55-dekal.Skärmavbild 2019-04-03 kl. 01.35.44.png
Ha det så bra i vårstarten och gör Sverige vackert - kör din första Mustangtur den 17 april - Mustangen blir 55 år!
Varma Mustanghälsningar
Tord 
cmc1/red 

Visa hela artikel

(redigerad)

Enligt uppgift lämnas tidningen till Postnord idag 4/4, så i början av nästa vecka bör den komma till medlemmarna.
Välkomstpaket till nya medlemmar under mars månad, lämnas till Postnord fredag 5/4.

MVH
Palle
Medlemsregisteransvarig

Ändrade %s av %s (%s)
  • Like 1

Är det någon som fått ett skadat paket? Plasten verkar i vissa fall inte varit tillräckligt stark för hanteringen i Postnords sortering. Paketet ska innehålla Tidning CMC#1, Mustang Story, Matrikel, Medlemskort och en 55-dekal.

15 timmar sedan, Palle W said:

Är det någon som fått ett skadat paket? Plasten verkar i vissa fall inte varit tillräckligt stark för hanteringen i Postnords sortering. Paketet ska innehålla Tidning CMC#1, Mustang Story, Matrikel, Medlemskort och en 55-dekal.

Plasten var skadat på mitt paket men allt var med. 

• Thanks 1
On 2019-04-10 at 18:45, Palle W said:

55-dekal, är det den som finns att klippa ut sist i cmc#1 ? Någon annan var inte med.

23 timmar sedan, Pelle cmc 375 said:

55-dekal, är det den som finns att klippa ut sist i cmc#1 ? Någon annan var inte med.

Nej, det är en årsdekal i plast. Vi skickar en ny, då den tydligen ramlat ur paketet.

Tyvärr var jag ofullständig i min fråga om paket erhållits. Jag önskar att alla som har fått skadade paket eller inte fått paket skickar ett mail om detta till mig,  adress:  medlemsregister@mustangclubsweden.org  .
Det förenklar min hantering av reklamationer. Tackar

Är det någon som fått ett skadat paket? Plasten verkar inte varit tillräckligt stark för hanteringen i Postnords sortering. Paketet ska innehålla Tidning CMC#1, Mustang Story, Matrikel, Medlemskort och en 55-dekal.

Ett 50-tal reklamationer har jag fått.  Den 30 april är senast datum för begäran om nyutskick. Reklamation ska skickas till min mailadress medlemsregister@mustangclubsweden.org och ange medlemsnummer och namn.

• 2 weeks later...

Jag är nu i slutfasen med att sammanställa alla problem med utskicken. Ni som inte fått något paket kan förvänta er i ny-utskick som anländer vecka 20. Jag beklagar dröjsmålet men många har varit sena med att reklamera.

Jag är nu i slutfasen med att sammanställa alla problem med utskicken. Ni som inte fått något paket kan förvänta er ett ny-utskick som anländer vecka 20. Jag beklagar dröjsmålet men många har varit sena med att reklamera.