Tbird December 13, 2019 Report December 13, 2019 Vänta tills du försöker läsa elscheman i nyare bilar. Dessa gamla bilar är enkla. Citera
Thomas19 December 14, 2019 Report December 14, 2019 I know! Jag har inga problem att läsa elschema, förutom när kablarna går fram och tillbaka på Amerikanskt vis. Tyskarna var bättre på eldragning, men det är skit samma i detta sammanhanget. Citera
laxkungen August 29, 2021 Author Report August 29, 2021 Igår när jag skulle starta bilen så gick inte bilen igång utan startmotorn gick hela tiden trots att jag hade slagit av tändningen. Är det ett nytt startrelä eller en ny startmotor som gäller Citera
Lars Alfredsson August 29, 2021 Report August 29, 2021 Det enda som får startmotorn att snurra är startrelät. Felet kan egentligen bara komma från två ställen, att tändningslåset inte kopplar bort signalen som drar startrelät eller att startrelät hänger sig. Finns en del tips här Citera
Recommended Posts