Artur May 20, 2019 Report May 20, 2019 Har nu våndats i snart ett år Varje gång jag plockar fram det för montering så börjar jag tveka. Ska scoopet på eller ej, vad är er åsikt? Tanken är isf att inte lägga stipes på scoopet Citera
Mustangmike May 20, 2019 Report May 20, 2019 Ett Scoop ska vara äkta och ha någon sorts funktion enligt mig. Betydligt cleanare och snyggare utan. Den bilen och den motorn har dessutom aldrig haft något som helst scoop på det viset, finns ingenting det skulle kunna härröra från så det blir lite fånigt i mitt tycke. Men visst öppnar du upp får du bättre cirkulation under huven men gissar att du inte tänkt gör hål. Att en retromussen hade fejkscoop som option av ett som på håll och lite fantasi kunde påminna om siluetten av ett original shaker scoop från 70-talet är med nöd och näppe godkänt, och endast för hela Amerika är en kuliss. Citera
Corvette May 20, 2019 Report May 20, 2019 Lägg på scoopet på huven så får vi se sen vad vi säger Citera
Recommended Posts