Jump to content

VIKTIG INFORMATION om MUSTANG NATIONALS 2019 på Hotell Ronneby Brunn


Recommended Posts

Intresset för Mustang Nationals överträffar alla förväntningar, vilket är jätteroligt.

Tyvärr måste vi i arrangörsgruppen meddela att Hotellet är fullbokat och de tillstånd vi har för Bilutställning och Roadtrip, medger inte att andra fordon än de som är förbokade/anmälda till träffen kan delta. (Vi kan alltså inte släppa in ytterligare bilar på området eller deltagande i Road trippen.)

Ni som vill komma och titta på bilarna, hänvisas till Hotellets ordinarie parkering. Vänligen respektera detta, då det annars kan medföra problem för vår klubb.  

OBS! Lördag 17/8 är det ingen bilutställning, då kör vi Road trippen.

Har du frågor kring detta, ring:

Thomas Nilsson 0708-883444 eller

Roger Malmén 0708-277693.

 


Visa hela artikel

Link to comment
  • 5 weeks later...
1 hour ago, ekan said:

Hej! 

Kan man inte komma dit med sin Mustang även om man anmäler sig nu då?

Som det står i tidigare inlägg (se artikel) så är bokning/anmälan stängd. Men det går att köra dit och parkera på någon av hotellets/kommunens parkeringar om man vill gå in i parken och titta på Mustangerna. Även Roadtrippen är stängd för ytterligare fordon då vi maxat våra tillstånd hos polis/kommun. 

Link to comment

det har varit otydligt från början; jag har tolkat det som att betalar man inte minst 1180kr /p så får man inte anmäla sig, dvs får inte delta på Mustang Nationals 2019.

Eller kunde man anmäla sig till bilutställningen utan att bo på eller äta på Ronneby brunn, alt1, alt2 alt3? Om ja, var finns den infon?

Inte ens det billigaste alternativet 3 lockade ; att betala 1400 kr för två middagar där barnen äter en potatis och tre köttbullar. 

Skulle vilja föreslå att man till nästa stora arrangemang planerar för ett begränsat antal platser för de med andra förutsättningar.

 

Link to comment
(redigerad)
5 timmar sedan, ChevChelios said:

det har varit otydligt från början; jag har tolkat det som att betalar man inte minst 1180kr /p så får man inte anmäla sig, dvs får inte delta på Mustang Nationals 2019.

Eller kunde man anmäla sig till bilutställningen utan att bo på eller äta på Ronneby brunn, alt1, alt2 alt3? Om ja, var finns den infon?

Inte ens det billigaste alternativet 3 lockade ; att betala 1400 kr för två middagar där barnen äter en potatis och tre köttbullar. 

Skulle vilja föreslå att man till nästa stora arrangemang planerar för ett begränsat antal platser för de med andra förutsättningar.

 

I egenskap av  icke-medlem i klubben, tycker jag du ska sluta skicka oförskämda inlägg.

Ändrade %s av %s (%s)
  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
5 timmar sedan, ChevChelios said:

det har varit otydligt från början; jag har tolkat det som att betalar man inte minst 1180kr /p så får man inte anmäla sig, dvs får inte delta på Mustang Nationals 2019.

Eller kunde man anmäla sig till bilutställningen utan att bo på eller äta på Ronneby brunn, alt1, alt2 alt3? Om ja, var finns den infon?

Inte ens det billigaste alternativet 3 lockade ; att betala 1400 kr för två middagar där barnen äter en potatis och tre köttbullar. 

Skulle vilja föreslå att man till nästa stora arrangemang planerar för ett begränsat antal platser för de med andra förutsättningar.

 

OK, jag är medlem, då framför jag ovanstående - tycker det är en berättigad synpunkt - medlem eller ej. 

  • Like 2
Link to comment
  • 4 years later...
  • 3 weeks later...

Hallå hallå! När jag läste denna tråd blev jag skit besviken, då jag verkligen ville vara med och uppleva detta. Mustang Nationals är ju grymt, om man gillar bilar. Tycker det var lite synd att de inte angav några alternativa hotell, så man slipper göra research på egen hand. Nu finns det ju flera hundra olika hemsidor för att göra det enkelt för en, men ändå. Ändå nice att man kunde åka o titta på bilarna på parkeringen dock! Om det är någon som letar efter hotell i området, så kan jag rekommendera denna sajt https://www.hotelspecials.se/se/sodermanland/stockholm , den brukar funka bra för mig när jag är på jakt!

Link to comment
On 2024-01-02 at 14:54, harrison said:

Hallå hallå! När jag läste denna tråd blev jag skit besviken, då jag verkligen ville vara med och uppleva detta. Mustang Nationals är ju grymt, om man gillar bilar. Tycker det var lite synd att de inte angav några alternativa hotell, så man slipper göra research på egen hand. Nu finns det ju flera hundra olika hemsidor för att göra det enkelt för en, men ändå. Ändå nice att man kunde åka o titta på bilarna på parkeringen dock! Om det är någon som letar efter hotell i området, så kan jag rekommendera denna sajt https://www.hotelspecials.se/se/sodermanland/stockholm , den brukar funka bra för mig när jag är på jakt!

visste inte att vi kunde resa i tiden då detta gällde 2019!!! 🫤

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...