Corvette July 10, 2019 Report July 10, 2019 Så var bilen besiktad och klar hos Bilprovningen utan problem i Enköping Hamnade på deras FB också 4 Citera
Corvette July 25, 2019 Author Report July 25, 2019 On 2019-07-23 at 13:05, Mackanhansa said: Besiktade du med sportavgassystem monterat? Yes, inga problem alls Citera
Darkis September 18, 2019 Report September 18, 2019 Kan säga att jsg fick genom mitt feritta utan problem , var lite nervös då bilen var nyinköpt och förra ägaren hade satt på systemet efter han hade besiktiga bilen Citera
Tobbe1977 September 18, 2019 Report September 18, 2019 2 timmar sedan, DarKIs said: Kan säga att jsg fick genom mitt feritta utan problem , var lite nervös då bilen var nyinköpt och förra ägaren hade satt på systemet efter han hade besiktiga bilen Det är inga problem, jag har också Feritta och blanka papper. Citera
Prime Mover September 19, 2019 Report September 19, 2019 Ferrita har ett system som de har fått godkänt som likvärdigt med originalsystemet som har den rätta godkännandedokumentationen på att alla krav uppfylls. Brandt Fordstore i Båberg (Trestad) har erbjudit detta system som alternativ vid nybilsleverans. Citera
Tobbe1977 September 19, 2019 Report September 19, 2019 8 timmar sedan, Prime Mover said: Ferrita har ett system som de har fått godkänt som likvärdigt med originalsystemet som har den rätta godkännandedokumentationen på att alla krav uppfylls. Brandt Fordstore i Båberg (Trestad) har erbjudit detta system som alternativ vid nybilsleverans. Korrekt, och precis min bil såldes från Brandts så förmodligen är det ett sådant jag har. Citera
Recommended Posts