Darkis September 16, 2019 Report September 16, 2019 Här ligger jag i uppförsbacke och får inte mer än 50hz Citera
Mustangmike September 16, 2019 Report September 16, 2019 49 minuter sedan, DarKIs said: Testade idag med appen och jag får inte den komma ner till 40hz som ni andra säger ha problem hur än jag anstränger motorn och kör på 6:an och i 80km samt i uppförsbacke får jag inte de topparna på 40hz ...har jag tur eller ? Oftast ligger den på 50hz eller lägre eller hur man nu säger Vet inte vad du ser, men för att kunna avgöra om något finns i frekvensområdet runt 40Hz eller under 100 skulle du behöva ändra område/upplösning och få en skala som går från 0-100Hz och inte 0-20K Citera
Darkis September 16, 2019 Report September 16, 2019 16 minuter sedan, Mustangmike said: Vet inte vad du ser, men för att kunna avgöra om något finns i frekvensområdet runt 40Hz eller under 100 skulle du behöva ändra område/upplösning och få en skala som går från 0-100Hz och inte 0-20K Oki visste väl att det fanns ett hake får testa det . Citera
Darkis September 16, 2019 Report September 16, 2019 Vete tusan vart man ställer in de nånstans i setupen Citera
Kapten Telge January 6, 2020 Author Report January 6, 2020 Hej alla,och God Fortsättning på det nya året. Nu kan man väl säja att jag är medlem på riktigt på forumet då jag numer äger en Mustang GT 2016. Kommer ställa några frågor om just sättet att framföra detta fordon, men ska hitta ett annat ställe på forumet för just detta Citera
Darkis January 6, 2020 Report January 6, 2020 Grattis till mustangen, samma årgång som jag har 1 Citera
Kapten Telge January 6, 2020 Author Report January 6, 2020 Kul.. Finns träffar i Västerås har jag hört. Närmare bestämt torsdagar ute vid gamla flygfältet. Johannis...nåt ? Citera
Gtttggg January 6, 2020 Report January 6, 2020 2 timmar sedan, Kapten Telge said: Kul.. Finns träffar i Västerås har jag hört. Närmare bestämt torsdagar ute vid gamla flygfältet. Johannis...nåt ? Västerås summer meet pågår på johannesfältet i början av juli. Citera
Kapten Telge January 6, 2020 Author Report January 6, 2020 Det visste jag, men tror även att det finns möten ,mer ofta .... Mvh Björn Citera
Darkis January 6, 2020 Report January 6, 2020 Det brukar vara på restaurang djuphamnen slakterigatan 4 , vet inte vilka dagar de brukar ha träff, har vart där 2gg sen jag skaffade Mustangen Citera
UlrikaH January 10, 2020 Report January 10, 2020 Hej. Kul att vi blir fler i Västerås. Vi brukar lägga en blänkare på denna sida när vi träffas och far iväg. https://www.facebook.com/groups/mussar2015.sodermanland/ Den heter Västra Mälardalen Classic Mustang Club Sweden Vi brukar träffas på Restaurang Djuphamn på torsdagar. Dock har vi varit lite dåliga på det denna vinter. Citera
Recommended Posts