Stefan January 21, 2005 Report January 21, 2005 Jag får ont i hela kroppen när jag ser det här...www.zatzy.com/andreas/whycantwejustgetalong.wmv Citera
Stefan_A January 21, 2005 Report January 21, 2005 He, he - visst är det väl märkligt det där med parkeringsplatser. Själv försöker jag alltid ställa mig så långt bort som möjligt från entréer o dyl för att slippa kundvagnar, bildörrar och annat otyg. Men nog katten brukar det vara någon som har ställt sig precis bredvid när man kommer ut från affären igen. Detta trots att det kan finnas mängder av platser runt om. Uppenbarligen finns det personer i vår omgivning som ser bilen som någon sorts transportmedel. Och som därför inte förtjänar någon som helst respekt eller omtanke Citera
Stefan January 21, 2005 Author Report January 21, 2005 Håller helt med.Men ändå brukar man få en bil bredvid trots att man står så långt bort det går. Citera
sniffer January 21, 2005 Report January 21, 2005 Mmm jag vågar knapt ställa mig på en parkeringsplats med min bil. Bäst att holla sig undan för sådana dära hänsinslösa bilförare/ägare. Dom förstår tydligen inte va kärlek till en bil innebär. Vilket folk! Citera
sniffer January 21, 2005 Report January 21, 2005 Mmm jag vågar knapt ställa mig på en parkeringsplats med min bil. Bäst att holla sig undan för sådana dära hänsynslösa bilförare/ägare. Dom förstår tydligen inte va kärlek till en bil innebär. Vilket folk! Citera
pineman May 5, 2005 Report May 5, 2005 Tar jag mussen så tar jag alltid och ställer mig på två platser, så slipper man dessa idioter... Citera
Gäst May 5, 2005 Report May 5, 2005 Det är klart man tar 2platser, men det finns alltid idioter som tar sin lilla micra och ska klämma in sig. så man får åla in i bilen... Citera
berne September 17, 2005 Report September 17, 2005 Det var det värsta jag sett, men onekligen ganska underhållande! Och visst har man träffat på många såna där(i det första stadiet åtminstone) att döma av alla de märken de lämnat efer sig.... Inte på Mustangerna dock- de ställer jag aldrig på en "offentlig parkering" men på bruksbilar har det blivit otaliga parkeringsskador genom åren. Hur är folk funtade? Det är den ständiga frågan - som aldrig får något riktigt svar! Citera
Recommended Posts