svanted November 22, 2019 Report November 22, 2019 styrsnäckan går att få ut utan att kapa stången, om man lossar motorfästet på den sidan och lyfter upp motorn snett så långt det går med en lyft underifrån. Citera
darne1 November 22, 2019 Author Report November 22, 2019 Förstod att det hände nåt mellan tidig och sen 67 eftersom både hardyskiva och kollapsbar stång tillkom då. Får göra nån liknande golvklämma till min. Bra tips om att att rädda kapning av stången men får bli en hjälp åt andra för min är redan kapad Citera
Thomas19 November 22, 2019 Report November 22, 2019 21 timmar sedan, darne1 said: Hej Lite dålig bild men det är dubbelkommando för broms. Liknande finns till gaspedalen. Jag är nämligen rullstolsburen Det ante mig att det var någon specialinstallation. Coolt. Vad härligt att inte bara ha friheten att köra bil utan att köra en entusiastbil. Citera
darne1 December 8, 2019 Author Report December 8, 2019 Har inte varit så aktiv i garaget på ett tag men nu närmar det sig målet Kan man använda vanlig Ford Automatolja typ F? Citera
darne1 December 14, 2019 Author Report December 14, 2019 Ja nu var det färdigt På grund av det skitiga vädret har det inte blivit mycket provat men det lilla jag testat så känns det distinkt och bra. Monteringen funka bra och jag får säga att det faktiskt var ”bolt on ” fullt ut vilket inte är vanligt Citera
Thomas19 December 14, 2019 Report December 14, 2019 Tipsa gärna om fabrikat och inköpsställe när du nu hittat en produkt som funkade smidigt att montera. Nästa som skall byta kan ju köpa samma då. Citera
Recommended Posts