November 27, 20195 yr comment_169787 Dyrt och bygga motor 85.000:- för delar + 15.000:- till motorverkstan đ Kan det bli billigare med en fĂ€rdigbyggd motor tro , frĂ„n USA Inget stroker bygge utan original vevaxel/vevstakar Shopping Cart Checkout.pdf Ăndrade %s av %s (%s)
November 27, 20195 yr comment_169788 Nej inte med dagens dollarkurs. Du har valt bra delar i din lista och sĂ„ bra prylar har nĂ€stan inga fĂ€rdiga motorer...Mycket skrĂ€p dĂ„! Du har lagt mycket pengar pĂ„ toppar och dĂ€r gĂ„r det halvera kostnaden med att gĂ„ pĂ„ ANAB som Ă€r bra kopior pĂ„ RHS. Har sett flera som starkt rekommenderar dessa exempelvis SPM Motor som Ă€r mycket duktiga.  Att du sedan plockat ihop en elförgasare med Holley Sniper blir ocksĂ„ rĂ€tt dyrt och dĂ„ligt. Du fĂ„r ett mycket bĂ€ttre system med Edelbrock Pro Flo 4 för dĂ€r ingĂ„r redan bĂ„de insuget + fördelare i ett kitt Det du plockat ihop kostar $1824 medans motsvarande Pro Flo 4 kostar $1616 just nu DĂ„ Ă€r det dessutom sekventiellt riktigt sprut medans Sniper fortfarande Ă€r en förgasare. En liten varning till Du har 6A582-351 ventilkĂ„por i listan....Jag tog hem motsvarande polerade och det var det sĂ€msta skit jag sett. Riktigt dĂ„lig aluminium och pissig detaljkvalitet.....Har fortfarande bilder om du vill se. Bygga eget = kontroll!! Jag gjorde nyligen en review pĂ„ min installation av Pro Flo 4 du kan kolla pĂ„. Har kört bĂ„de Sniper och Fitech innan detta!  Â