November 27, 20195 yr comment_169787 Dyrt och bygga motor 85.000:- för delar + 15.000:- till motorverkstan 😓 Kan det bli billigare med en färdigbyggd motor tro , från USA Inget stroker bygge utan original vevaxel/vevstakar Shopping Cart Checkout.pdf Ändrade %s av %s (%s)
November 27, 20195 yr comment_169788 Nej inte med dagens dollarkurs. Du har valt bra delar i din lista och så bra prylar har nästan inga färdiga motorer...Mycket skräp då! Du har lagt mycket pengar på toppar och där går det halvera kostnaden med att gå på ANAB som är bra kopior på RHS. Har sett flera som starkt rekommenderar dessa exempelvis SPM Motor som är mycket duktiga. Att du sedan plockat ihop en elförgasare med Holley Sniper blir också rätt dyrt och dåligt. Du får ett mycket bättre system med Edelbrock Pro Flo 4 för där ingår redan både insuget + fördelare i ett kitt Det du plockat ihop kostar $1824 medans motsvarande Pro Flo 4 kostar $1616 just nu Då är det dessutom sekventiellt riktigt sprut medans Sniper fortfarande är en förgasare. En liten varning till Du har 6A582-351 ventilkåpor i listan....Jag tog hem motsvarande polerade och det var det sämsta skit jag sett. Riktigt dålig aluminium och pissig detaljkvalitet.....Har fortfarande bilder om du vill se. Bygga eget = kontroll!! Jag gjorde nyligen en review på min installation av Pro Flo 4 du kan kolla på. Har kört både Sniper och Fitech innan detta!