Darkis May 26, 2020 Report May 26, 2020 (redigerad) Hej jag har haft spacers ett tag och ställer en fråga till er som har spacers gärna 25mm har ni upptäckt stenskott som är på grund av det, jag har upptäckt att det har kommit en del fula och rispor av stenskott se de röda områden på bilden. Vad har ni gjort åt det, lagt på stenskottfolie eller bytt däckmärke med annat däckmönster eller annat dylikt? Värsta fall får man ta bort spacer och i min mening är det synd för det tillför bilen en elakare karaktär Ändrade %s av %s (%s) Citera
Darkis May 26, 2020 Author Report May 26, 2020 34 minuter sedan, Darkis said: Hej jag har haft spacers ett tag och ställer en fråga till er som har spacers gärna 25mm har ni upptäckt stenskott som är på grund av det, jag har upptäckt att det har kommit en del fula och rispor av stenskott se de röda områden på bilden. Vad har ni gjort åt det, lagt på stenskottfolie eller bytt däckmärke med annat däckmönster eller annat dylikt? Värsta fall får man ta bort spacer och i min mening är det synd för det tillför bilen en elakare karaktär Det konstiga är att det är värst på förarsidan Citera
Tobbe1977 May 26, 2020 Report May 26, 2020 Om det är ett problem för dig så hade jag plockat bort spacers. Blir ju automatiskt mer stenskott när däcken kommer utanför skärmkanten. Byta däck kommer inte att hjälpa utan kommer ändå dra sten o smuts med sig. Citera
kroegarn May 26, 2020 Report May 26, 2020 Jag kör spacers MEN oxå helfolierad. Dock skulle det ju räcka med foliering på utsatta ställen, vilket skulle mitt val, för jag håller med om att uppsynen lyfter rejält med den bredare stancen Citera
Mustangmike May 26, 2020 Report May 26, 2020 5 timmar sedan, Darkis said: Hej jag har haft spacers ett tag och ställer en fråga till er som har spacers gärna 25mm har ni upptäckt stenskott som är på grund av det, jag har upptäckt att det har kommit en del fula och rispor av stenskott se de röda områden på bilden. Vad har ni gjort åt det, lagt på stenskottfolie eller bytt däckmärke med annat däckmönster eller annat dylikt? Värsta fall får man ta bort spacer och i min mening är det synd för det tillför bilen en elakare karaktär Det finns ju en anledning till att skärmarna sitter där, och du får ju för tusan inte använda bilen, då får du märken. Appropå mest på förarsidan, har du inte funderat på att all du möter kommer just på den sidan av bilen Kan hänga ihop på nåt vis, brukar även vara betydligt skitigare på förarsidan av samma anledning. Köra är väldigt överskattat, och även om man klantar sig och tappar nåt verktyg ibland så blir det betydligt färre märken i garaget Citera
Darkis May 26, 2020 Author Report May 26, 2020 Jo nu var det så frågan lyder om jag borde ta bort spacern för att undvika samt därför frågar jag er ifall ni har upplevt onödigt mycket Stenskott på grund av spacern och vad man kan göra för att undvika det i framtiden Citera
Tobbe1977 May 26, 2020 Report May 26, 2020 3 timmar sedan, Darkis said: Jo nu var det så frågan lyder om jag borde ta bort spacern för att undvika samt därför frågar jag er ifall ni har upplevt onödigt mycket Stenskott på grund av spacern och vad man kan göra för att undvika det i framtiden Det har vi väl svarat på. Stör du dig på stenskotten så ta bort spacern och tappa lite av det grymma stuket. Eller ha kvar spacers och lev med stenskotten eller montera folie. Ett annat alternativ som gör den ännu grymmare är att montera skärmbreddare. Kan ju alltid vara ett alternativ. Citera
Darkis May 26, 2020 Author Report May 26, 2020 Det lutar mot folie för det kommer bli mer stenskott ifrsmtiden ,och på denna korta tid efter en hell omlack så blir man lite ledsen i ögat, har haft andra bilmärken då det har stuckit ut gummi utanför skärmkanten och knappt sett spår av skador Citera
Duckster May 27, 2020 Report May 27, 2020 Klassiska ställen oavsett bil skulle jag säga. Spacers hjälper inte saken men är ju fräckt och folie är typ det enda som hjälper. Folierat hade jag gjort Citera
Darkis June 16, 2020 Author Report June 16, 2020 (redigerad) Ja nu är bilen inne på montering av stenskottsfoiliering se bild, blir klart i morgon samt sen kommer nya däck o fälgar att monteras blev Ferrada FR1 plus https://premiumautostyling.com/mustang-headlight-amber-delete-2015-2017/?fbclid=IwAR1w3eYdu84Vw6jQAMpPdEcjLxqL9HSK3eDAjwAEqFMKVM_7W4XtyIqzPiQ kommer bli så fräckt när allt blir klart Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts