musse/lightning November 2, 2020 Report November 2, 2020 Pilot lager som sitter i vevaxeln på FE 390 (nållager) Det är inte samma som 351 som är lätt att köpa,vad kan man hitta ett sådant? Någon som vet? Citera
musse/lightning November 3, 2020 Author Report November 3, 2020 11 timmar sedan, inge. said: hansen racing Dom har inte, bara 351. Citera
Per Berglund November 4, 2020 Report November 4, 2020 (redigerad) 15 timmar sedan, musse/lightning said: Dom har inte, bara 351. Vill du ha rullager kan vara lite knepigt till FE.....Finns säkert special i USA Kolla diametern på lådans styrtapp.......Är den 17mm? Då kan du köpa ett vanligt kullager.. Art nr. 6303 kan vara vara lämplig eller större beroende på utrymmet i vevaxel...Helst med 2RS tätningar då det håller dammet/smutsen borta från lagerbanorna Vad du sedan behöver är en svarvad adapter som passar invändigt vevaxel....Ca 5/100 överdim......och invändigt 5/100 underdimension för lagret Bara slå in det sedan som ett vanligt lager...Eventuellt slå ett par körnslag så sitter det. Har sett rätt många gjort så med FE Kolla med Spekuma i STHLM där är jag storkund! Ändrade %s av %s (%s) Citera
John November 4, 2020 Report November 4, 2020 Är det ett sådant här du söker är det väl samma som till 429 har jag för mig. Ska väl inte vara så svårt att få tag i ! Citera
Recommended Posts