mustang devil January 13, 2021 Report January 13, 2021 Hej någon som provat sprintboster på sin mustang Sprintbostern ska göra att man får snabbare gasrespons på spjällhuset Citera
Corvette January 13, 2021 Report January 13, 2021 Har sålt några och de som köpt har varit nöjda. Även Pedal Commander är poppis. Citera
Carpimp January 14, 2021 Report January 14, 2021 Jag ska beställa en sprintbooster till min Mustang. Nu är det betydligt segare gas på min gamla 2007 jämfört med min föregående mustang från 2015. Jag har sett en del som testat det på nätet, och alla jag har sett har i alla fall varit nöjda. Men kan man korta ledtiden från att man trycker på gasen till den elektroniska kommitén i styrenheterna har gått med på att man gasar så är det ju bara bra. Jag saknar en gammal hederlig gaswire om jag ska vara helt ärlig. Citera
mustang devil January 14, 2021 Author Report January 14, 2021 Har köpt en ska montera på min 2016 och se hur det verkar borde ju bli lite bättre ska funka även på automat vad jag fötstår Citera
Peter L January 25, 2021 Report January 25, 2021 Mappade om min 2016 med en fil ifrån Lund Racing. Blev bra mycket bättre gasrespons nu. Citera
Recommended Posts