Jump to content

Nya Mustang S650


Corvette

Recommended Posts

(redigerad)

Det var inga roliga priser.... GT börjar på 665 900kr DH börjar ifrån 795 900kr 😕

Med tanke på att M1 med FJG såldes för runt 600 nya i sep-okt så tror jag inte det är många DH(eller GT för den delen) som kommer att säljas i Sverige 😞, inte till dem här priserna i alla fall

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

(redigerad)

Nej jag ställde in mitt besök i Halmstad i helgen, priserna gör det omöjligt att byta tyvärr.

Det är faktiskt fler hästkrafter i 2018-2022 än denna och dem är även lättare så att betala över 300000:- mellan till ngt som är långsammare är inte så lockande.

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

19 timmar sedan, RRS550 said:

Det var inga roliga priser.... GT börjar på 665 900kr DH börjar ifrån 795 900kr 😕

Med tanke på att M1 med FJG såldes för runt 600 nya i sep-okt så tror jag inte det är många DH(eller GT för den delen) som kommer att säljas i Sverige 😞, inte till dem här priserna i alla fall

Vi får se..... sådär har jag tänkt många gånger ang. priser på bilar och båtar m.m. och haft fel. Grejen är att det finns många med onödigt mkt pengar där ute, dom tänker inte som vi. Dom har flera kul bilar och löser skjutssen av barnen till skolan med 1-2mkrs fula Audis och Mersor. Varför inte ha en läcker Musse också, eller till nåt av barnen som tagit körkort.

Blir ingen kioskvältare men tror dom kommer sälja om dom sköter marknadsföringen rätt.

🙂

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vet inte alls  Ska kolla på dem  Det finns  väl några att kolla på i Halmstad när jag servar min om några månader.   DH  hade varit fin   kanske   men vet inte om den är värd nästan dubblet så mycket som min    med ett fulare bakparti och fulare ratt    samma mot och  inte så mycket  i uppdaterinagar  ? om jag skulle btta in min skulle  nog leasingkostnaden   bli 8000 kr i månaden eller så skulle jag tro  är lite väl mycket  

Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, Corvette said:

i mars kommer visningsbilarna enligt Ford

Ja, servar nog min i slutet på Mars.  jag hade nog fel  ska man  ha en  DH så blir det nog mer  like 10k i månaden   och det verkar inte vara     så mycket som motiverar att jag skulle   byta från min  som redan är   fullutrustad    paket   4, till en sådan  Har kollat lite mer och inte ens  DH  emblemen är så fina    som sitter på sidan och bak, framtill tror jag inte man ser skillnad på en vanlig GT och en DH  utrustning jag sett   man kan   drifta md handbrommsen   och sen har den större skärm än min 

Link to comment
Share on other sites

9 minuter sedan, Corvette said:

Wow hela 3 hk till med Steeda CAI 🤣

 

image.thumb.png.ce2ad0ec106297b0d265b8dfbfe6e936.png

 

image.thumb.png.a6969ad7e9881ed20309eaeb9939d70e.png

Det är väl byte utan mappning och det innebär att Ford har optimerat insug och filter så långt det går (nästan) med den utsläppsoptimerade original mappningen, vilket är väldigt bra.

Säkert bra potential i den motorn för en effektoptimerad mappning. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...