Hojåkaren Posted August 29, 2021 Report Posted August 29, 2021 En lite dum fråga. Innerbelysningen i min Mustang GT Cab -96 ville inte slockna när jag stängde förardörren. Försökte lokalisera brytaren för den sitter väl i anslutning till dörrarna. Jag gav upp och kopplade ur belysningen tillsvidare. Någon som har ett tips? Quote
Musse99 Posted August 30, 2021 Report Posted August 30, 2021 På min 99a så sitter innerbelysningen i knappen för huvudstrålkastarna o parkering. Prova att vrida den medsols. Där sitter även dimmern till ljusstyrkan till instrumentbrädan. så funkar det på min. Mvh Musse99 Quote
Corvette Posted August 30, 2021 Report Posted August 30, 2021 Bättre å vrida den motsols eftersom de lyser just nu Quote
Hojåkaren Posted August 30, 2021 Author Report Posted August 30, 2021 Ja jag pratade med en Cadillacägare igårkväll och han sa att på en del jänkare sitter innerbelysningen på ljusknappen, och det var så enkelt. Jag måste i ett förvirrat tillstånd vridit den fullt åt vänster Tack för elschemat, kan vara bra att ha. Quote
Recommended Posts