Jump to content

500 Dollar i shipping!?


Benne02

Recommended Posts

Ville beställa hem ett par nya lyktor och mach 1 fronten till min 2002 New Edge. Har läst lite här på forumet och hört att folk rekommenderat CJPonyParts, men när jag gick ut till kassan så hamnade frakten på 536 dollar 💀. Finns det andra sidor med bättre fraktkostnader? 

 

Mvh

En ny Mustang ägare

Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, Benne02 said:

Ville beställa hem ett par nya lyktor och mach 1 fronten till min 2002 New Edge. Har läst lite här på forumet och hört att folk rekommenderat CJPonyParts, men när jag gick ut till kassan så hamnade frakten på 536 dollar 💀. Finns det andra sidor med bättre fraktkostnader? 

 

Mvh

En ny Mustang ägare

Vad är det för artiklar?

 

Link to comment
Share on other sites

Båtfrakt? Kan det vara ett alternativ? Kanske ett sätt som Lars tipsar om. Vintern på ingång, kanske  inte så bråttom att få hem delarna. Beställde själv hem för två år sen och fick alternativen flygfrakt eller båtfrakt, tog båtfrakt, ca en 1/3.

Link to comment
Share on other sites

1 timme sedan, Richy said:

Båtfrakt? Kan det vara ett alternativ? Kanske ett sätt som Lars tipsar om. Vintern på ingång, kanske  inte så bråttom att få hem delarna. Beställde själv hem för två år sen och fick alternativen flygfrakt eller båtfrakt, tog båtfrakt, ca en 1/3.

Nej inte under Corona tider det är nästan tvärtom just nu.
Jag tog hem med båt under året med ShopUSA och det var samma pris och tog extremt lång tid just nu
Kanske det börjat ordna upp sig men normalt sett är det billigare.

Flygfrakt har faktiskt klarat sig bättre tack vare Corona...1000-tals passagerarplan som står stilla sadlade om till frakta gods istället

Link to comment
Share on other sites

On 9/17/2021 at 12:07 PM, Per Berglund said:

Vad är det för artiklar?

 

 

22 hours ago, Wallentin said:

Frakten är troligen pga att det är en hel front som ska skickas. Antar att det är en hel stötfångare? Då tar de nog en del pga att den är skrymmande

 

Inte en hel front, det var artiklarna som är med i den bifogade bilden.

On 9/17/2021 at 11:05 AM, Lars Alfredsson said:

Skaffa ett konto på ShopUSA, då får du en amerikansk adress att skicka till. De brukar ha bättre fraktpris. https://www.shopusa.com/se/

Tack för denna länken, fraktpriset halverades! 

Checkout.JPG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...