Jump to content

Köpa delar till bra pris ??


Morgan

Recommended Posts

Köpte min 66ht hos Tim på uscar, han ligger ganska bra i pris vad det gäller reserv delar.

Skall man köpa plåtar så är det partco som gäller.

Har hört en del gnäll på honom men inget jag själv har upplevt.

Jag blir inte riktigt kok på var han håller hus i göteborg för om man åker till han förra tillhåll så finns det ingen butik men han loggo och skylt finns kvar. Skumt!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Va faktiskt där igår och tänkte fynda lite :D Men när jag kom dit så va han ej där och nr man skulle ringa va de ingen som svarade på :? Så får la dra iväg i dag med fast då ringer jag innan så jag slipper åka fram å tillbaka :?

Man blev ju även lite deprimerad när man såg va han hadde utanför sin lokal. En skrotad ford mustang ht runt 66 eller något. Den bara låg där och mådde allmänt skit :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag har tyvärr dålig erfarenhet av denna Tim på USCAR i Göteborg. Han vägrar skicka grejer enl. avtal. Så alla som läser detta, skit i att göra affärer med denna firma, om jag får råda.

Fick t.o.m se att han har en egen funclub på nitroz där dom vill spela brännboll hos "käre tim".

Link to comment
Share on other sites

Hmm. OK. Beställer något brukar jag vanligtvis undvika när de geller sådana hära firmot. Men åka dit och fynda borde inte vara några problem tycker man.. ? Själv åkte jag inte dit igen efter jag ringt han dan efter och frågat då han sa att han hadde solt slut på de grejjer vag ville ha men men...

Fick ju även mer eller minde deprisioner över mussen som va skrotad utanför så va la lika bra de :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag köpte en T5 växellåda av honom ur en 87a Mustang, för montering i min 65a. Om det var något fel på lådan fick jag väll komma tillbaka. Lät bra, tyckte jag.

Av olika anledningar tog det 1,5 år innan jag han montera den och då märkte jag att lådan var helt kass och behövde totalrenovering.

När jag gick till honom för att ber honom om någon form kompensation fick jag någon arrogant svar att han kunde inte ger garanti i 1,5 år.

Jag hade ingen höga förväntningar, men man kan i alla fall lyssna till sina kunder och ger ett normalt svar.

Link to comment
Share on other sites

Det var dålig kvalitet när det kom hem, och konsollen som jag beställde var helt sönderslagen pga att han hade slagit in den i en plastpåse ???!!!

PLASTPÅSE !! bra emballage. sen fick jag bara halva konsollen också !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...