Jump to content

Recommended Posts

Håller med föregående om att Elmia är inge vidare längre.

De borde byta namn till "Bilstereo och hiphopp mässan"

På tok för lite V8 gjutjärn och för mycket plast med neonljus.

Jag kanske är gammalmodig! :oops:

Custom i amerikansk form har krymt ihop till en ganska liten hall.

Var där förra året och blev stolt över vår klubbs stora monter men resterande var inte särskillt imponerande.

Tyvärr är det väl så att det är plast, neon och stora bröst som drar mest folk. Och då blir det mest av det.

Funderar på om jag ska dit i år eller inte ändå.. 200kr eller vad det nu kostar känns det bättre att tanka bilen med i vår! ;)

Tyvärr är det väl så att det är plast, neon och stora bröst som drar mest folk. Och då blir det mest av det.

Funderar på om jag ska dit i år eller inte ändå.. 200kr eller vad det nu kostar känns det bättre att tanka bilen med i vår! ;)

Plast och neon-folket klarar jag mig bra utan faktiskt :D Ne blir att holla sig mesta belen runt som "riktiga" (muskel)bilarna..

Det mest "tragiska" är ju att de som super och stökar på mässan kallar sig "raggare", iofs är de bara snorungar som ej ser skillnad på en Ford och en Cheva men tycker det är fräckt att ha jeansväst med tygmärken och myggjagare...

Kan bara hålla med, var där förra året så nu kan man vänta några år igen. Fattar inte varför folk ska vara fulla och jäv..ga när det är en bil träff...

Håller också med, fattar heller inte vitsen.

Om folk dricker öl och har trevligt är väl okej ändå.

Men på elmia, dom gånger jag varit där, så är det massor med aspackade folk, som är otrevliga och gapiga.

Sånt ska f-n inte få förekomma på en bilmässa.

Igår öppnade dom klockan 10.00, och 10.10 fick vatkterna släpa ut den första som var alldeles för ful, och en kille som stod och snackade i telefon var så packad att han nästan ramlade över mig, fast hade inte jag gått för bil hade han vält omkull en massa saker, så full var han...

Men annrs, snygga bilar och mycket plast, japs och en del fina Mustanger.

Igår öppnade dom klockan 10.00, och 10.10 fick vatkterna släpa ut den första som var alldeles för ful

Haha! Det känns lite som diskriminering att man blir utsläpad för att man är för ful! :lol:

Kunde inte låta bli...förlåt :wink:

Igår öppnade dom klockan 10.00, och 10.10 fick vatkterna släpa ut den första som var alldeles för ful

Haha! Det känns lite som diskriminering att man blir utsläpad för att man är för ful! :lol:

Kunde inte låta bli...förlåt :wink:[/quote:8zn2hec3]

haha, vad fel det kan bli om man missar en tangent...

:lol: