COJ June 21, 2022 Report June 21, 2022 (redigerad) Tror att kontaktdon är rätt ord, jag avser alla dessa kontakter till ljuse, tuta, blinkers, tankarmatur, mot rattstången...etc. etc Till min bil, när jag köpte den, följde det med en universell kabelhärva, men inga kontakter. Går dessa att köpa någonstans? Bilen är en Mach 1, 1971 Ändrade %s av %s (%s) Citera
Per Berglund June 22, 2022 Report June 22, 2022 Kolla med Hansen och VP de har säkert en del av de kontakter du söker. Vissa som styrkolonen är nog riktigt knepigt få tag i annat än i USA. Kolla med Painless wiring fast dyrt som fasiken. Däremot om inte original är nödvändigt så satsa på moderna kontaktdon som finns hos Speeding , Elfa eller Biltema. De är mycket bättre än original och jag har de i min 69a. Då behövs Crimptång med såååååå mycket bättre än annat 1 Citera
COJ June 22, 2022 Author Report June 22, 2022 4 minuter sedan, Per Berglund said: Kolla med Hansen och VP de har säkert en del av de kontakter du söker. Vissa som styrkolonen är nog riktigt knepigt få tag i annat än i USA. Kolla med Painless wiring fast dyrt som fasiken. Däremot om inte original är nödvändigt så satsa på moderna kontaktdon som finns hos Speeding , Elfa eller Biltema. De är mycket bättre än original och jag har de i min 69a. Då behövs Crimptång med såååååå mycket bättre än annat Tack, bra tips! Är knappast originalfantast, funktion är ledordet! Citera
Recommended Posts