zebben57 April 1, 2005 Report April 1, 2005 Hej är det någon som vet var man köper säkringar som passari mustangens säkringshållare dom jag har hittat är mycket längrevar hos Rolands mustang idag men han visste inte heller var man kan få tag i säkringar som passar är det någon som vet det är jag tacksam för svar. Christer Citera
sniffer April 2, 2005 Report April 2, 2005 Jo, också en fråga jag stält mig när jag kollat i min säkringsbox och ser ditprässade vanliga säkringar (sådana utan glas och smälttråden på yttersidan) i olika färger. Deta bygge ser varken fint eller orginal ut så vettiga säkringar skulle ju inte vara fel att få tag på. Även den däringa jättekorta (glasisen) och den med vad de ser ut som resistanstråd lindad om. Citera
Alexx April 2, 2005 Report April 2, 2005 Har för mig att hansen racing har glassäkringar som passar... Citera
Darne April 2, 2005 Report April 2, 2005 Hej!P-G Larsson i Tibro har säkringar som passar.MvhCMC 1080 Stig-Arne Citera
NiklasW April 2, 2005 Report April 2, 2005 Hansen racing har till och med den kortare modellen av glassäkring som verkar vara något eget påhitt av Ford. Trodde aldrig jag skulle få tag på den förut men sen hade dom den för 15:- Citera
Recommended Posts