Kent cmc 1162 April 5, 2005 Report April 5, 2005 Jag saknar min mustangtidning som skulle komma i slutet av mars.Har inte fått den än, eller har det blivit någon försening.Är det fler som inte fått tidningen?Kent cmc 1162 Citera
Tord.cmc1 April 5, 2005 Report April 5, 2005 Hej Kent och alla andra Mustangvänner.Den efterlängtade Mustang Forum nr 1 är hos tryckaren och det blir en tung duns i brevlådan. 76 sidor MF, ca 200 sidor matrikel och en almanacka ca A2. Medlemskortet ska också vara med där. Allt ska packas i en plastpåse, så det blir lite att kolla igenom. Tog lite tid på mig för jag vill ha ut så mycket som möjligt av varje träff. 16 sidor om Shelby är ett måste då bilen firar 40 år i år. Har sparat ett par andra godbitar till nr 2 som ska komma i mitten av maj och det är ju snart. Bokbindaren ska köra till posten med hela högen, ca 500 kg papper, i mitten/slutet av vecka 15. Hoppas ni står med väntan!Bästa hälsningarTord / red/cmc1 Citera
Tomgro cmc 702 April 6, 2005 Report April 6, 2005 Tord - Tack för allt arbete som läggs ned på denna fantastiska tidskrift.Ser verkligen fram emot kommande nr av tidningen Mycket imponerande arbete som läggs ned - återigen tack för en fantastisk insats Citera
MrTurbo_1645 April 6, 2005 Report April 6, 2005 Gött det! Kommer medlemskortet samtidigt kanske? Citera
Fredrik fd 863 April 7, 2005 Report April 7, 2005 "76 sidor MF, ca 200 sidor matrikel och en almanacka ca A2. Medlemskortet ska också vara med där. Allt ska packas i en plastpåse, så det blir lite att kolla igenom." Citera
henriklöfgren April 7, 2005 Report April 7, 2005 Tord.Undrar om jag också får tidningen. Anmälde medlemskap och betalade 2005-03-07 men har ännu inte fått ngn info, medlemsnr osv hem i brevlådan.Henrik Löfgren Citera
Recommended Posts