David_gävle April 9, 2005 Report April 9, 2005 Jag är ute efter en mustang 96-98, men jag vet inte om jag ska ha en coupe eller cab, manuell eller automat. Finns det nån vid Gävle trakten som kan tänka sig att visa sin bil för mig så att jag kan veta vad jag ska leta efter. David opel.nej@spray.se Citera
Pernolf cmc 558 April 9, 2005 Report April 9, 2005 Nej det är inte alltid lätt att veta vad man egentligen vill ha hoppas du hittar ngn i trakten som kan visa sin bil för dig!Jag har haft en cab, iofs var det en 88:ans cabbe, men det är skönt som fasen med cab.Ska du bara glida runt kanske en automat passar bättre, men tycker själv att en manuell är roligare att köra...Svart med svart cab, manuell och 4.6L v8, svart skinnklädsel med all utrustning...Det gillar jag iaf! Citera
overlake CMC 1202 April 9, 2005 Report April 9, 2005 GT Cab..Manuell om du vill gasa mycket..Automat om du vill glida...Coupe är väl inget å ha...det är ju en sommarbil. Citera
Andrew April 10, 2005 Report April 10, 2005 Sport bilar skall ha tak man har väl råd med en hel bil "skratt" Citera
klubben April 10, 2005 Report April 10, 2005 Har en -96 manuell och en -00 automat, och det är lite som saab kontra volvo.I den ena kör man bil och i den andra åker man bil Citera
Gäst April 11, 2005 Report April 11, 2005 Vill du ha bilen som endast glidar bil ska du ha cab och automat, man ska inte ha manuell i en cab, vill du ha en rå bil ska du ha cupe, sen manuell eller auto är en smaksak provkör se vilken som faller dig i smaken, ska du vässa bilen är det ändå sport och starta med auto. Citera
Recommended Posts