Jump to content

Ni borde skriva en bok


David

Recommended Posts

Tänk er all den kunskap som finns samlad i detta forum nerplitad i en bok. Det hade blivit en bibel - på svenska dessutom :lol: Alla som har kunskap inom ett visst område (avgas, lackering, inredning osv) skriver om det han/hon kan. :idea:

Eller varför inte ett elektroniskt dokument, tillgängligt på denna sida, som man kan uppdatera allt eftersom? Med bilder, step-by-step-guider osv...

Känns nästan som ett slöseri med hantverkskunnande att inte föreviga detta ;) Själv hjälper jag gärna till med skrift och layout då jag jobbar med sånt.

mvh

David

Link to comment
Share on other sites

Jo mera sådan för oss som t.ex. planerar att riva lite mera kompliserade saker som växellådor osv. Även annat. Alltid bra med kunskap från någon som har gjort de. Per B har ju faktiskt redan gjort en liten guid hur man plockar isär och byter vissa delar i en fmx och så. Iofs är väll inte guiden riktigt klar va jag fattar de som men en riktigt bra början.

Link to comment
Share on other sites

Det låter som en wiki-sida.

Som ett uppslagsverk som alla kan lägga in sina kommentarer i, lägga till bilder, uppdatera.

Och bäst av allt, det är open source, dvs gratis att kopiera, ändra och sprida. :--

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...