Pelle cmc 375 April 28, 2005 Report Share April 28, 2005 Detta var den roligaste besiktning jag gjort,blev bara tillsagt att sätta dit 4 saxsprintar på spindellederna som jag glömt, annars med beröm godkänt. Nu återstår bara att montera nya caben, sker den 6/5. Pelle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Olofsson April 28, 2005 Report Share April 28, 2005 Grattis!! ser riktigt fin ut! vill ha ut min musse ifrån garaget nu också! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
sniffer April 28, 2005 Report Share April 28, 2005 Hehe den mussen ser inte ut att gå å klaga på så lätt Bara ut och rasta den i sommar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie S April 29, 2005 Report Share April 29, 2005 Gratulerar!Sedan får man väl vara inställd på att det oftast behövs lite "utsortering" på en bil som har varit helt isärskruvad, det brukar alltid uppstå några småproblem som behöver justeras till när man väl börjar köra. Men, det ska man inte bli ledsen för. Det är ju precis samma sak om man köper en fabriksny bil (och din Mustang kan väl jämföras med en fabriksny bil nu, eller), det brukar alltid vara några saker som dom får fixa till under garantitiden på en ny bil också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersAmby April 29, 2005 Report Share April 29, 2005 Förstår att det var kul att besiktiga den i det skicket som den är...Ser ju helt ny ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernolf cmc 558 April 29, 2005 Report Share April 29, 2005 Maste ha varit vart allt slit under 3 arSupernice!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 April 30, 2005 Report Share April 30, 2005 Shit! Mycket impad av det underedet asså! Bara hoppas på att min reg bes Måndag den 9;de kommer gå smärtfritt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts