bengan2017 11 Oktober Report 11 Oktober bilen står skyddad i mitt garage på tomten i 6 månader behöver jag ha garageförsäkring? Vilket bolag är bäst ? Har nu fordförsäkring och betalar 7200/halvår garageförs halvår behövs garageförsäkring Citera
Chrille82 11 Oktober Report 11 Oktober Vet inte hur det är med ditt försäkringsbolag men jag har LF och när jag ställer av min bil inför vintervilan går försäkringen automatiskt ner på ”garageförsäkring” och med det ett reducerat pris. Citera
Junkers 12 Oktober Report 12 Oktober (redigerad) Fordförsäkring avställd kostar mig 90:- per månad och sker helt automatiskt vilket det gjorde även hos LF. Självklart ska du ha garageförsäkring! Ändrade %s av %s (%s) Citera
Mustangmike 21 Oktober Report 21 Oktober On 2024-10-11 at 11:19, bengan2017 said: bilen står skyddad i mitt garage på tomten i 6 månader behöver jag ha garageförsäkring? Vilket bolag är bäst ? Har nu fordförsäkring och betalar 7200/halvår garageförs halvår behövs garageförsäkring Stöldrisken kanske är låg om du har en dussin-Musse, å nån okunnig kan ju få för sig du har en jäkligt udda ovanlig dyr bil dom ska göra sig en slant på. Men det kan ju hända mycket. Garaget kan brinna ner av en mängd orsaker som du, grannen, blixten, bilen själv etc. m.m. orsakar. Grannen, du eller storm fäller ett träd, råttor käkar upp kablarna eller inredningen etc. m.m. Frugan går banans för du glömde årsdagen etc. m.m. Enklast är väl årsförsäkring eller garageförsäkring i samma bolag som när du kör, Citera
Recommended Posts