Gäst April 29, 2005 Report April 29, 2005 Sjysst! Hur kommer det sig att du träffar alla dessa hårdrockshjältar? Såg dem på Sweden Rock Festival, jääävligt bra ös när 25k pers stod och hoppade och sjöng med Oh, vilka minnen... Citera
MrTurbo_1645 April 30, 2005 Report April 30, 2005 Jag var änna med i Europe:s fanclub på det goda 80talet. De var kungar.Den absolut första cdn jag köpte var deras "Prisoners in paradice" Jag har kvar den ännu! "Nu ska vi spela..." Citera
RisingForce April 30, 2005 Author Report April 30, 2005 Sjysst! Hur kommer det sig att du träffar alla dessa hårdrockshjältar? Såg dem på Sweden Rock Festival, jääävligt bra ös när 25k pers stod och hoppade och sjöng med Oh, vilka minnen...Jag traffar dom tack vare bekantskap med Marcel Jacob!Deras nya skiva regerar! :-) Citera
lestat May 3, 2005 Report May 3, 2005 då vill jag oxså visa en bil som man e rätt stolt över ju!!!!! Mickey dee, jag å LEMMY!!! Citera
Pernolf cmc 558 May 3, 2005 Report May 3, 2005 då vill jag oxså visa en bil som man e rätt stolt över ju!!!!! Mickey dee, jag å LEMMY!!!Ett ord....RESPEKT!!!! Citera
Recommended Posts