Wesslau May 2, 2005 Report May 2, 2005 Är det många som har problem med vindbrus?Jag har extremt mycket vindbrus i bilen trots att jag bytt dörrlisterna, targalisterna och bakluckelisten.Nått förslag på vad jag kan göra? Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 2, 2005 Report May 2, 2005 Hej.Den tidigare kommentaren eller inlägget var bra. Demontera dörr klädsel och justera in rutram eller ruta,mycket vanligt att det är just detta tänk dig hur mångagånger någon smält igen dörren så förstår du att inställningarflyttar på sig. Citera
Rosell May 2, 2005 Report May 2, 2005 Tjena mussevänner.Jag har också extremt mycket ljud i bilen i hastigheter över hundra. (Sällan man kör saktare än det). Citera
Wesslau May 2, 2005 Author Report May 2, 2005 Köra långsammare???Helt otänkbart...=)Och jag har redan försökt passa in rutan, men det blev inge bättre....=/ Citera
87gt50 May 2, 2005 Report May 2, 2005 Jag hade faktiskt exakt samma uppfattning om min när jag skaffade den, (targamodellerna är värre an coupeérna i mitt tycke) och jag fick tipset: Skaffa större stereo!! Men nu går jag i stället mot ett mer högljutt avgassystem, åker förhoppningsvis med öppna headers inom kort mvhjocke Citera
Wesslau May 2, 2005 Author Report May 2, 2005 Jag hade faktiskt exakt samma uppfattning om min när jag skaffade den, (targamodellerna är värre an coupeérna i mitt tycke) och jag fick tipset: Skaffa större stereo!! Men nu går jag i stället mot ett mer högljutt avgassystem, åker förhoppningsvis med öppna headers inom kort Stereo för 15k installerades för 3 veckor sedan, så det blev bättre iaf, och nytt avgas är ju förhoppningsvis på gång snart... Citera
Recommended Posts