Mattias cmc 1746 May 2, 2005 Report May 2, 2005 Hallå!Tänkte bara höra hur ni har satt fast era plåtar i bak för att dölja dom fyrkantiga plast grejjorna... ? Eller man kanske kan sätta någon ram eller dekal runt/under plåten ? Citera
87gt50 May 2, 2005 Report May 2, 2005 Skaffa en snygg amerikansk skylthållare, de använder dessa hål...mvhJocke Citera
Mattias cmc 1746 May 2, 2005 Author Report May 2, 2005 Skaffa en snygg amerikansk skylthållare, de använder dessa hål...mvhJockeJa men ser inte det dumt ut då? För svenska skyltar är ju smalare än dom amerikanska har jag fått för mig... Citera
87gt50 May 3, 2005 Report May 3, 2005 De nya fula små skyltarna ska hålla samma mått som de amerikanska...Jag har använt skylthållare på den tidigare lilla plastskylten, och det har funkat bra även om de är något mindre... mvhJocke Citera
Mattias cmc 1746 May 3, 2005 Author Report May 3, 2005 De nya fula små skyltarna ska hålla samma mått som de amerikanska...Jag har använt skylthållare på den tidigare lilla plastskylten, och det har funkat bra även om de är något mindre... mvhJockeJaha, men jag tycker nog att den amerikanska ser lite högre ut ändå.. Citera
Pernolf cmc 558 May 3, 2005 Report May 3, 2005 Jag köpte en hållare från Micro, monterade ner min nummerplåt i den...Ovanpå denna satte jag min Steeda-hållare...Ser helt OK ut! Citera
Mattias cmc 1746 May 3, 2005 Author Report May 3, 2005 Jag köpte en hållare från Micro, monterade ner min nummerplåt i den...Ovanpå denna satte jag min Steeda-hållare...Ser helt OK ut!Jaha... du har inge bilder på det ? Citera
Pernolf cmc 558 May 3, 2005 Report May 3, 2005 Tyvärr har min kamera gått och gett upp, men ska försöka skaffa en bild på det...Inget märkvärdigt utan bara en idé om hur man får den att passa och få det någorlunda snyggt... Citera
Mattias cmc 1746 May 3, 2005 Author Report May 3, 2005 Tyvärr har min kamera gått och gett upp, men ska försöka skaffa en bild på det...Inget märkvärdigt utan bara en idé om hur man får den att passa och få det någorlunda snyggt...Ja det är klart... men det ser säkert bättre ut än jag har det nu Citera
Recommended Posts