Flodde112 4 Februari Report 4 Februari Hej! Vet någon var man få tag på ny antenn "mast" som man bara kan skruva på? M6 Verkar som alla säljer kompletta kitt bara. Samt vet någon om denna är original? Det är en 68a Citera
Flodde112 4 Februari Author Report 4 Februari Hej. Osäker, det måste jag kolla sen. Återkommer när jag kollat. Citera
Lars Alfredsson 5 Februari Report 5 Februari Tror inte att detta är en original antenn, eventuellt har jag ett antennspröt som kan passa (svart) liggande som är nästan nytt. Så här ser original ut, Citera
JanneJ 5 Februari Report 5 Februari Det ser ut som en eftermarknadsgrej från 80-90 talet, antagligen har det suttit en konisk plasthylsa över den synliga kromade delen. Jag kan också ha något spröt liggande i garaget. Citera
Flodde112 5 Februari Author Report 5 Februari Aah okej, då vet jag att det nog inte är orginal. Tack Hade önskat att de var orginal. Men då köper jag nog nytt kitt. Tack igen Citera
Flodde112 5 Februari Author Report 5 Februari Okej tack kolla gärna om du har du har spröt som du tror kan passa! Citera
Recommended Posts