14 MajMaj 14 comment_187318 Har förmodligen fel på mitt så kallade blinkers relä som inte är ett relä. Jag kan inte hitta det. Har skruvat loss det mesta på instrumentbrädan men inte då. Helt otroligt med så lite el och ändå hittar jag det inte. Ändrade %s av %s (%s)
14 MajMaj 14 Author comment_187319 37 minuter sedan, Revesjö said:Har förmodligen fel på mitt så kallade blinkers relä som inte är ett relä. Jag kan inte hitta det. Har skruvat loss det mesta på instrumentbrädan men inte då. Helt otroligt med så lite el och ändå hittar jag det inte.Det är en 66:a
15 MajMaj 15 comment_187321 Det sitter vid friskluftsintaget på förarsidan om ingen flyttat den. Ändrade %s av %s (%s)
Torsdag kl. 17:195 days Author comment_187328 Just now, Revesjö said:Den hade hamnat bakom panelen vid vänster knä.
Torsdag kl. 18:465 days comment_187330 Ja den ska sitta i fästet som du hade på bilden. Ändrade %s av %s (%s)