Söndag kl. 08:501 day comment_188327 Hej.Ska byta ut hela golvmattan i min Mustang. Någon som har förslag på var man bäst köper en sådan? VP autoparts säljer ju, men har ingen hemma. Vilken typ av ljudisolering rekommenderar ni?/Dan
Söndag kl. 15:431 day comment_188333 https://mustangclinic.eu/en/413-carpet-kickpanelsHär brukar jag handla när VP inte har det hemma.MVHIngvar
23 timmar sedan23 hr comment_188339 23 timmar sedan, Cabbe70 said:Hej.Ska byta ut hela golvmattan i min Mustang. Någon som har förslag på var man bäst köper en sådan? VP autoparts säljer ju, men har ingen hemma.Vilken typ av ljudisolering rekommenderar ni?/DanBehövs ljudisolering golv i en 70-tals cab? Brukar vina rätt bra i äldre cabbar, annars är ju dynamat och liknande mattor effektiva. Även biltema har billiga grejer. Det ska va tyngd och helklistrat som effektivt dödar oljud och vibrationer.
38 minuter sedan%d min Author comment_188341 Ok, tack. Tänkte mest att det blir mindre skrammel och resonans med isolering.