27 AprilApr 27 comment_189660 Hej ,är de någon som vet var man kan köpa påfyllndsrör till bränsletanken med inbyggt överfyllnads stopp till en 66HT?oj blev en lång fråga men hoppas ni fattar vad jag menar......//BennyP Report
Onsdag kl. 04:284 days comment_189672 Aldrig hört talats om. Det sitter ju ”överfyllnadsskydd” i pumphandtaget när du tankar vid pump. Men du får gärna utveckla din fråga. Report
Onsdag kl. 07:344 days Author comment_189674 Jo men det vill gärna "spotta" tillbaka när man tankar...Jag såg ett sådant rör på någon sida från USA men hittar inte inlägget nu, skulle vara bra att veta om de finns i Sverige att köpa. Report
Fredag kl. 05:462 days comment_189681 du menar där sitter ett litet lock i röret som ska skydda mott skvätt när man har tankat fulltjag hade det på nån bil, men vete fan om det fungerar som tänkt.man öppnar ju locket med pistolen o då kan det skvätta förbi locketsen har jag alldrig märkt det skvätter när jag tankar min 66a, handtaget slår ju ifrån innan Ändrade %s av %s (%s) Report
Fredag kl. 06:122 days Author comment_189682 25 minuter sedan, 66ahenke said:du menar där sitter ett litet lock i röret som ska skydda mott skvätt när man har tankat fulltjag hade det på nån bil, men vete fan om det fungerar som tänkt.man öppnar ju locket med pistolen o då kan det skvätta förbi locketsen har jag alldrig märkt det skvätter när jag tankar min 66a, handtaget slår ju ifrån innanOK, tack för svar.... Report