Lefay July 11, 2005 Report July 11, 2005 Är det nån i detta avlånga land som vet om det finns mer än en försäljare av mustangdelar i Värmland. Har nämligen hört att det ska finnas nån i närheten av Torsby.. Så är det nån som vet om detta stämmer?? Citera
micke.olsson cmc 1736 July 11, 2005 Report July 11, 2005 spana in länkavd. så hittar du Rolands Mustang Filipstad Citera
Lefay July 11, 2005 Author Report July 11, 2005 Jepp jag vet att Rolands finns i Filipstad..men har hört att det ska finnas ytterligare en i trakten av Torsby.. Citera
JohnRB July 11, 2005 Report July 11, 2005 Kansje du tenker på Seved Karlson i Bjælverud mellan Torsby og Sunne?John Citera
JH July 11, 2005 Report July 11, 2005 Kanske också Halvarsson racing mellan Sunne och Torsby?? Citera
Lefay July 11, 2005 Author Report July 11, 2005 Det är mycket möjligt..finns det nån hemsida till nån av dom eller kanske ett nummer?? Citera
Spock July 11, 2005 Report July 11, 2005 Det är mycket möjligt..finns det nån hemsida till nån av dom eller kanske ett nummer??Andra träffen... Citera
Micke B July 11, 2005 Report July 11, 2005 Det är mycket möjligt..finns det nån hemsida till nån av dom eller kanske ett nummer??Andra träffen...Och då är det tydligen allt för mycke begärt att du skriver ner den Eller så gick tangentbordet sönder Citera
Spock July 11, 2005 Report July 11, 2005 Det är mycket möjligt..finns det nån hemsida till nån av dom eller kanske ett nummer??Andra träffen...Och då är det tydligen allt för mycke begärt att du skriver ner den Eller så gick tangentbordet sönder [/quote:9qmlqrzk]´Nej absolut inte, men det är tydligen för mycket begärt att göra en enkel sökning innan man frågar. Citera
Micke B July 11, 2005 Report July 11, 2005 Nej absolut inte, men det är tydligen för mycket begärt att göra en enkel sökning innan man frågar.Så om någon frågar dej nåt och du kan det så blir svaret sök själv.....så finner du svaret Hmmm va bra det är med forum Citera
Micke B July 11, 2005 Report July 11, 2005 Sorry inte meningen att vara öggi Tycker det är mycke sånt här på forumet nu många som är nya och kanske ställer en "lite" för enkel fråga som man bör kunna så skiter folk att svara på den,eller säger köp en v-bok. Citera
Lefay July 12, 2005 Author Report July 12, 2005 Verkar som att det är lika bra att man slutar fråga om nått här i forumet...Lika bra man gissar sig fram till det mesta eller fråga sina vänner som inte kan nått om mustang..men dom försöker iallafall hjälpa till Citera
Janne Holm CMC1740 July 12, 2005 Report July 12, 2005 Fråga på dude flesta här på forumet är mycket hjälpsamma Tyvärr kan jag inte hjälpa dig Citera
pineman July 12, 2005 Report July 12, 2005 Frågar man inte får man inga svar. Min pappa sa alltid "det är bättre att vara dum i huvudet i 5 minuter än hela livet"Så fråga på bara och bry dig inte om dumma svar... Citera
Lefay July 12, 2005 Author Report July 12, 2005 Hmm mjo jag vet att man inte ska bry sig om dumma svar. Men är jädrig less på goddag yxskaft svar bara för att man råkar vara tjej och mustangägare. Tyvärr så märks dom som svarar "kaxigt" mer än ni som verkligen kan och vill hjälpa till Ps: Till Spock..nej det är inte för mycket begärt att göra en sökning. Men tydligen är det för mycket begärat att få ett enkelt och vänligt svar på en fråga av vissa här i forumet. Ds. Citera
NiklasW July 13, 2005 Report July 13, 2005 Verkar som att det är lika bra att man slutar fråga om nått här i forumet...Lika bra man gissar sig fram till det mesta eller fråga sina vänner som inte kan nått om mustang..men dom försöker iallafall hjälpa till Ojojoj du vet inte hur det är på andra forum det märker jag det...Detta forum kan mycket väl vara det bilforum som sköts bäst och med vettigast folk på i Sverige.Självklart ska man inte säga till nån som undrar något: "ta reda på det själv". Men vissa tenderar att bli lite väl bekväma av sig när det finns ett forum, när man lika gärna kan kolla i sin reparationshandbok eller använda forumets sökfunktion. Jag syftar inte på någon i denna tråd, utan bara generellt Jag och de flesta med mig svarar nog om man känner att man kan tillföra något vettigt och inte bara krånglar till det ytterligare Citera
Spock July 13, 2005 Report July 13, 2005 Hmm mjo jag vet att man inte ska bry sig om dumma svar. Men är jädrig less på goddag yxskaft svar bara för att man råkar vara tjej och mustangägare. Tyvärr så märks dom som svarar "kaxigt" mer än ni som verkligen kan och vill hjälpa till Ps: Till Spock..nej det är inte för mycket begärt att göra en sökning. Men tydligen är det för mycket begärat att få ett enkelt och vänligt svar på en fråga av vissa här i forumet. Ds.Inte ska jag stampa ner på dig bara för att du är Tjej, faktum är att jag inte hade någon som helst aning om ditt kön förrens jag läste din signatur igår. Och tro mig, jag hade gett samma svar om det hade varit en kille hade ställt samma fråga, jämlikhet mellan könen kan man nog kalla det!? Vad jag menar, och Niklas är inne på samma linje... det är inte svårt att göra en enkel sökning (E-bay, forumets sökfunk, eniro.se, hitta.se etc.)Jag får väl passa mig för vad jag skriver så inte du och alla andra tar illa upp i framtiden.Så om någon frågar dej nåt och du kan det så blir svaret sök själv.....så finner du svaret Hmmm va bra det är med forum.Nej, inte nödvändigtvis, om du använder sökfunktionen här på forumet så ser du vilka olika svar jag gett. Citera
Bosse N July 13, 2005 Report July 13, 2005 Åter till sakfrågan:Jag har hört talas om en ...TJEJ som tar hem delar från USA till bl.a. Mustanger och som bor i Värmland. Mera uppgifter nämner jag inte i detta forum. Då gör jag väl rätt SPOCK? Förresten är du någon självutnämnd moderator eller???Varför dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper när man istället kan hålla käft???Till Carrie_79 CMC 1190: Jag hör av mig. Citera
Spock July 13, 2005 Report July 13, 2005 Åter till sakfrågan:Jag har hört talas om en ...TJEJ som tar hem delar från USA till bl.a. Mustanger och som bor i Värmland. Mera uppgifter nämner jag inte i detta forum. Då gör jag väl rätt SPOCK? Förresten är du någon självutnämnd moderator eller???Varför dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper när man istället kan hålla käft???Till Carrie_79 CMC 1190: Jag hör av mig.Helt rätt cmc2999, härmed utnämner jag dig till übermoderator, då Du verkar ha full koll på hur saker och ting ska ordnas. applause!!Och för er andra som undrar vem leverantören av mustangdelar i Värmland är. ANVÄND GOOGLE!!eller klicka här Citera
Lygdman cmc813 July 13, 2005 Report July 13, 2005 Dumma svar har varit på tapeten tidigare och då fick jag intrycket av att de flesta tyckte det var bättre att man kniper om man inte har något vettigt att tillföra...Annars tycker jag att det har blivit mycket bättre på forumet sedan den pajkastningen som var då slutade, men självklart ska man tänka lite själv oxå Citera
Recommended Posts