Jeppsson July 19, 2005 Report July 19, 2005 Hej,ska montera H4 strålkastare, halv- helljus. Alla ni som har gjort detta har ni monterat ett relä för halv och ett för hel/ strålkastare.Eller hur har ni gjort?Tacksam för svar, Jonas Citera
Leffe N cmc712 July 19, 2005 Report July 19, 2005 Japp, du behöver relän för att ljusströmbrytaren ska hålla i längden.För den som inte vill koppla själv så har Lasse Oscarsson tagit fram ett kit som är busenkelt att montera. http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... php?t=6268Annars så är det inte speciellt svårt att koppla in relän själv. Citera
Fredde77 July 19, 2005 Report July 19, 2005 Tjena,Jag köpte ett relä på.....Biltema... som fungerar utmärkt. Jag har dock lagt tid på att dölja att det kommer därifrån. Monterat under spolvätskebehållaren så den syns inte. Det krävs dock lite klurande innan det fungerar. Speciellt om man som jag inte är vän med Volt, Ampere och Ohm...... /Fredde Citera
snickeri October 31, 2006 Report October 31, 2006 ..har en färdig sats. Busenkelt att koppla. Ingen åverkan någonstans. Kostar 179:- och kallas för ljusförstärkarsats. Citera
Recommended Posts