MrTurbo_1645 August 6, 2005 Report August 6, 2005 Har ni liksom jag tröttnat på "Mustang Sally" och funderat på andra låtar med Mustang tema? Jag har gjort vissa efterforskningar och hittat "några" låtar till.*Lonnie Mack - Plain Jane (In A Mustang)*Serge Gainsbourg - Ford Mustang*David Gates - The Mustang*Daniel Lanois - White Mustang II*Chuck Berry - My Mustang Ford*Link Wray - Mustang*Andy Anderson - Mustang Kid*The Shadows - Mustang *The Petites - Baby Blue Mustang*Marc Bolan - Mustang Ford*The Complete Chess Folk Blues - Mustang and GTO*Kjell Fredriksson - Min Röda Ford Mustang *Pebbles/The Rally Packs - Move out little mustang*Rännhola Rockers - Vildhäst (en äkta Ford Mustang)*Tyrannosaurus Rex - Mustang Ford*Thee Ultra Bimboos - Black Mustang*Steve Earle - Mustang WineFinns fler och jag letar... Citera
ht67 cmc 1502 August 6, 2005 Report August 6, 2005 Det blir till att göra "Classic Mustang Hits!" skiva... Den skulle nog gå åt som smör i den här klubben iaf. Citera
Tommyax August 6, 2005 Report August 6, 2005 Kolla in min länk på "länkar". En okänd Blueslåt, som spelades i radiostationer över hela USA på 40 års jubileet.Mustang Convertible Blues Skriven av en mustangägande kvinna.Låten handlar om hennes egna Musse naturligtvis,,,Själv tycker jag den är rätt bra.mvh Tommy. Citera
MrTurbo_1645 August 6, 2005 Author Report August 6, 2005 Kolla in min länk på "länkar". En okänd Blueslåt, som spelades i radiostationer över hela USA på 40 års jubileet.Mustang Convertible Blues Skriven av en mustangägande kvinna.Låten handlar om hennes egna Musse naturligtvis,,,Själv tycker jag den är rätt bra.mvh Tommy.Hur kommer man vidare från startsidan? Hittar inte en endaste länk... Citera
Leffe N cmc712 August 6, 2005 Report August 6, 2005 Testa denhär istället http://hem.passagen.se/rosie_ason/ Citera
Tommyax August 7, 2005 Report August 7, 2005 Upppsss!Kollade aldrig att länken funkade. Ber hemskt mycket om ursäkt.Denna länken skall funka..om inte Klipp och klistra in den i ,,ja ni vet var.Dess värre tar sidan en stund att ladda upp, i vart fall för mig med modem.http://www.go.to/heidi.forssell Citera
MrTurbo_1645 August 7, 2005 Author Report August 7, 2005 Jan Johansen.. Röd Mustang!!... cool låt.Hitta var? Citera
Recommended Posts