August 19, 200519 yr comment_21175 Efter lång väntan så hämtade jag min Mustang i går.-67 utan rost och i mycket bra skick.Paul
August 19, 200519 yr comment_21176 HEJ.Ser ut att vara i bra skick, hoppas du får ut mycket avdin nya Mustang och att du får många sköööna mil påSvenska vägar , välkommen i gänget.
August 19, 200519 yr comment_21188 Då får jag säga grattis! Roligt med alla nya bilar som kommer in i landet. När du har möjlighet så posta lite bilder på motor, inredning, trunken etc.Henrik.
August 19, 200519 yr comment_21195 Sweet..Torp Uddevalla? Vart hämtade du den, hur hittade du den och hur fixades transporten?
August 20, 200519 yr Author comment_21224 Jodå, de e Torp Uddevalla.En kille från Trollhättan har hjälpt mig att köpa den. Han körde upp den från Göteborg och jag hämtade den i UA.Skall posta fler bilder när jag fått tvättat bort "resdammet".Paul
September 11, 200519 yr Author comment_22036 HejNu har jag fått min Mustang regbesiktigad och godkänd.Har inte hunnit lägga upp bilder tidigare då jag hittade lite rost som var tvunget att åtgärdas innan bes. så det blev lite tidspress, ville inte ändra tiden jag fått.Besiktade i Trollhättan den 7 september, hade tur som fick en besiktningsman som var just och skrev att skyltbelysningen var ur funktion, fast den egentligen var borta.Vill ni se bilder på bilen så finns dom härhttp://www.cassler.com/mustangPaul