Hinkas Posted August 24, 2005 Report Posted August 24, 2005 Morsning allihopa, jag skulle behöva ha lite mått från en mustang mach-1 71-73 så att jag kan få ihop min igen, ska dit med sista innerskärmarna och kylarramen nu så. så jag skulle vilja veta hur långt det är från torpeden fram till kylarramen, hur långt det är mellan höger och vänster innerskärm också vill jag ha mått på diagonalen också, höger-vänster och vänster-höger.Tack på förhand! Quote
fast66 Posted August 26, 2005 Report Posted August 26, 2005 har inte dessa värden, men skaffa en shop manual, riktig eller repro (inte Chiltons eller Haynes). En Welding manual (finns prima nytryck från Fords original) kan också vara bra. Beställ idag och de är hemma från USA på en vecka. Quote
Hinkas Posted August 27, 2005 Author Report Posted August 27, 2005 Vart får jag tag på en sådan? Skulle behöva ha dom måtten ganska fort så att inte plåtslagaren står sysslolös. Quote
Tommyax Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 Kan denna duga?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1971-1972-MUSTANG-SHEET-METAL-ASSEMBLY-MANUAL_W0QQitemZ4570896420QQcategoryZ10076QQrdZ1QQcmdZViewItem Quote
Hinkas Posted August 29, 2005 Author Report Posted August 29, 2005 ja den skulle ju kunna tänkas duga, då ska jag bara ta och bli medlem i ebay då och se hur det går. Quote
fast66 Posted August 30, 2005 Report Posted August 30, 2005 Dessa böcker finns på alla Mustang dealers och förmodligen i massor på ebay. Snabbast är garanterat att köpa från Mustangs Unlimited eller NPD som vet hur det går till att skicka "utomlands". Quote
Recommended Posts