Jump to content

Bucklor...


hanwir

Recommended Posts

Var i förmiddags och fick en parkeringsbuckla på högerdörren fixad. Jävla irriterande att det finns klantskallar som bara smäller upp dörren och sen resonerar ngt i stil med "ojdå, men det syns inte så mkt, ägaren märker det nog inte. Sen så var det ju ganska trångt att öppna dörren, nä, jag säger inget...." :evil:

Bucklan gick iaf att få bort så nu syns ingenting av den, rätt så billigt var det också! är det förresten ngn annan som tänkt på att det finns pressveck på bakkant av bakluckan som nästan ser ut som bucklor?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Idioter finns det gott om, tyvärr. Jag tar alltid upp 2 platser när jag parkerar...

Tar du upp 2 platser finns det en hel del folk som lägger till dig i listan med "gott om idioter"... :roll:

dom får tycka vad dom vill. Men hamnar man bredvid en kombi med barnvagn så vet man att det är en kärring med barn som bara slänger upp dörren och inte ens vet att hon slår i min fina bil och bara åker därifrån utan en tanke på vad som hänt. I min mening så har jag inte sett en enda tant som tänker på att öppna dörren försiktigt när det dtår bilar bredvid, tyvärr så finns inte detta tänkande hos det täckta könet...
Link to comment
Share on other sites

Jag blev påbackad av en "farbror" och fick en liten repa på framflygeln. Jag ska lämna bilen på Mälarlack i Västberga (samma plåtfirma som Exclusive cars använder) nästa måndag(om snön försvinner, annars kommer jag inte ut från tomten). Jag kan lämna rapport om ca 2 veckor så får vi se om det blev bra eller inte.

/Anders

Link to comment
Share on other sites

Borde ha lagt till att det är i stockholmstrakten jag är intresserad av tips på nån bra plåtverkstad. Någon som har tips?

Jag anlitade denna kille: Kristian 070-7490468. Hade bara en pytteliten buckla på dörren, vilket kostade 700 om jag minns rätt. Tog typ 10 min att fixa och blev perfekt resultat. vet ej hur stora bucklor han gör dock....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...