Fredde77 November 17, 2005 Report November 17, 2005 Hittade denna säljes annons på E-bay;http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MUSTANG- ... dZViewItem Det är någon som bestämt sig för att sälja sina 38 ?! mustanger (varav 7 st är Shelbys) Citera
NiklasW November 17, 2005 Report November 17, 2005 Japp det skulle kunna vara nåt! Har lite dåligt med plats bara Citera
Sven November 18, 2005 Report November 18, 2005 Det var inte dyrt det såldes fem stycken Camaros i klump på auktion för 1,785,000$ så det är ju billigt med 38 Mustanger för bara 2,500,000$ Citera
Fredde77 November 18, 2005 Author Report November 18, 2005 Om vi är 38 st som går ihop så kan vi betala 1/38-del var och dra fingerkrok om vilka som får "Shelbysarna" /Fredde Citera
Leijon CMC 855 November 20, 2005 Report November 20, 2005 FAN ALTSÅ 38!!!... jag vill ha en... helst shelby men de andra duger med.. Såg att machen var tagen..(fan)..Säljer han dem inte en och en??kanske skulle man kolla lite närmare på dem..? hmmmm tankarna har redan satt igång... inte bra! niklas Citera
Leijon CMC 855 November 20, 2005 Report November 20, 2005 förlåt...misstag av mig...69an var ju en shelby... doh! Citera
Leijon CMC 855 November 20, 2005 Report November 20, 2005 Visst, om vi är 38 pers så behöver vi bara betala 526.315 kr och det har jag ju i bakfickan när jag går i stan och handlar på Willy's.Lite synd att alla 38 går till en person, som tydligen är JÄVLIGT rik!. Och vi vet alla vad vi innerst inne tycker om rika amerikanare , många av dem har ju mer pengar än förstånd...Att de inte säljer dem var och en för sig så att vi, den vardagliga sanna Mustangan entusiasten har råd att ta hem en eller två och gör ngt av dem istället för att de ev skulle hamna på en skrot... men men..någon annan här som tänker som jag??niklas Citera
Morst October 24, 2006 Report October 24, 2006 Visst, om vi är 38 pers så behöver vi bara betala 526.315 kr och det har jag ju i bakfickan när jag går i stan och handlar på Willy's.Lite synd att alla 38 går till en person, som tydligen är JÄVLIGT rik!. Och vi vet alla vad vi innerst inne tycker om rika amerikanare , många av dem har ju mer pengar än förstånd...Att de inte säljer dem var och en för sig så att vi, den vardagliga sanna Mustangan entusiasten har råd att ta hem en eller två och gör ngt av dem istället för att de ev skulle hamna på en skrot... men men..någon annan här som tänker som jag??niklasTill 110%! Förjävla orättvist är vad det är. Tyvärr har jag som synes i min signatur inte fullt så mycket cash som 526.315 spänn i lilla plånboken när jag helghandlar på Konsum som vissa andra *host, harkel* tycks ha! Citera
Recommended Posts