Jump to content

2007 FORD SHELBY GT500


jonte

Recommended Posts

  • 2 months later...
å säljs av utvalda handlare, å alla 2007:or är redan bokade........upp med lädret m.a.o

Jag jobbar pa en Ford bilfirma i Ohio.

An sa lange sa kan vi inte SALJA shelby eller ens ta emot pengar for forhandbestallningar.

Shelbyn kommer o byggas borjan av Juni med leverens i slutet av Juli.

ALLA 5600+ Ford forsaljare far minst 1. dessutom sa far alla Ford forsaljare som fick 2005 Presidents awards(runt 350) annu 1.

som tur e, sa far vi tva, och jag tanker nog ta hem 1 ( rod med vit stripes)

sa fort nat nytt hander, sa far ni veta mer!

:)

Link to comment
Share on other sites

Ar i USA just nu och har satt upp mig pa vantelistan hos Galpin Ford i LA. Ligger som typ 200 pa deras lista... Dom raknar med att fa 5 bilar i ar... Suck! Manga andra fina mussar dar dock! De har aven en nyoppnad butik for mods; Galpin Autosports. Saljer massa godis till bilen! Resvaskan blev genast tyngre! Ar ni i LA rekommenderas ett besok! :D

Langtar hem till den egna karran, men horde att det ar typ -20 och mkt sno... Var ar varen! :evil:

Link to comment
Share on other sites

Ar i USA just nu och har satt upp mig pa vantelistan hos Galpin Ford i LA. Ligger som typ 200 pa deras lista... Dom raknar med att fa 5 bilar i ar... Suck! Manga andra fina mussar dar dock! De har aven en nyoppnad butik for mods; Galpin Autosports. Saljer massa godis till bilen! Resvaskan blev genast tyngre! Ar ni i LA rekommenderas ett besok! :D

Langtar hem till den egna karran, men horde att det ar typ -20 och mkt sno... Var ar varen! :evil:

tror knappast att NAN far 5 shelby forsta aret,,, max gransen e 3. o den 3e far man om man e SVT dealer....

Vi har inte ens nan vante lista tills vi far fords "order guide".

hoppas du far din Nicke!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...