sirescott Posted February 17, 2006 Report Posted February 17, 2006 Hej jag har en Mustang -00, V6, cab, har en bakaxel vars den driver på ett hjul bara, vad är det som har hänt? är det på grund utav att den har stått stilla som bakaxeln har rasat nu under vintern el. kan det vara nått som bara har gått sönder? Behöver jag köpa mig en ny bakaxel i sånna fall och vad ligger dem för i pris inkl montering? Quote
Pernolf cmc 558 Posted February 17, 2006 Report Posted February 17, 2006 det sitter väl ingen diffbroms på 7.5" axeln, rätta mig om jag har fel... Quote
Guest Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 lite coolt med odiffad axel....coolt o göra 100 meter en hjuls lakrits ...=) Quote
Daniel Linde Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 Dom är väl som sagt inte diffade V6orna? Quote
grufman Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 den börjar driva på två hjul när du ställer ner den på backen igen...Om du absolut vill ha en diffad bakaxel så finns det nya diffhus med diffbroms att skaffa... ford original tror jag tom. Quote
Recommended Posts