Jump to content

Recommended Posts

Grattis! Bilen ser fin ut!

Skriv gärna lite info om dig själv och bilen. Historia, planer osv...

Har du frågor så finns det en hel del kunskap på det här forumet.

mvh

Jocke

Tack så mycket!!

Mustangen är helt i org skick (förutom dimframljusen) , måste säga att den är verkligen välvårdad

En fråga, kanske nån kan svara på? jag skulle vilja byta ut ford märket framtill mot ett mustang, har letat som tusan efter något mustang märke men kan inte hitta något, nån som har något förslag?

Mvh / Johan

Nya original dimljus eller motsvarande är inget problem att få tag på. Du kommer dock snart att märka att du valt en betydligt bättre bil än din kompis :D ; eftermarknadsdetaljerna till FOXmustangerna finns det massor av, och de kostar förhållandevis lite jämfört med vad din kompis får betala för delarna till sin.

mvh

jocke

Tack så mycket!!

Mustangen är helt i org skick (förutom dimframljusen) , måste säga att den är verkligen välvårdad

En fråga, kanske nån kan svara på? jag skulle vilja byta ut ford märket framtill mot ett mustang, har letat som tusan efter något mustang märke men kan inte hitta något, nån som har något förslag?

Mvh / Johan

Jag föreslår att du låter bli, såvida du inte sätter en 1993 Cobra Grille insert, det är det enda som ser någorlunda vettigt ut. Att bara ta bort Fordmärket å klistra dit e häst i stället ser ut som om bilen kommer direkt från Tyskland, och det är i detta fallet inget positivt...

mvh

jocke

Kan bara hålla med dom andra och gratulera till ett bra val!

är den en sån häst som jag har i min front du vill ha? har hört att det inte ska finnas häst på dessa bilar men jag vet inte. Min bil är såld ny i NewYork och jag vet inte om det är nåt som man bytt där i så fall... Bara ett helvete när man tvättar och sämsskinnet fastnar i svansen...

Men varför byta, är ju Ford!

Grillhästen till 93 Cobra finns på 5.0Resto för $35 ;)

• 1 month later...
  • 11 months later...

Ser ut att vara en flyttgodsbil också :)

Riktigt generösa på bilprovningen brukar dom vara.

Min 89:a har rullat rakt igenom 2 ggr med stora hål i avgassystemet...

Bra bilval, mer bus per krona får man leta efter.