Jump to content

G-Tech?


Jocce

Recommended Posts

Har lite funderingar på att införskaffa mig en G-Tech Pro SS eller RR, kan va lite kul att träna starter osv för att se hur pass duktig man är, och om man förbättrar sig, även kul att se skillnad om man trimmar osv!

Nån som har erfarenhet och har provat det, vad tycker ni om grejerna?

Finns det några alternativ?

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Jag skulel också vilja ha en, vi kanske skulle försöka få till ett gruppköp från USA....

Jo, kanske vore smidigt.

Min fråga är dock hur gör man för att slippa moms/tull på grejerna?

Gtech säljer juh grejerna själva, så köper man ett par stycken så lär de utan tvekan kunna släppa lite på priset?

Tror nog man kan få med ett par stycken från Zatzy också.

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Slipper tull och moms det gör man inte, om man inte låter någon skicka från USA....

Då kanske man kan försöka snacka med nån av de svenska återförsäljarna, endast hittat Dahlhems som säljer dem i Sverige, men är man ett par stycken så bör de kunna få till ett bra pris?

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Håller med riktigt kul grej det där!

Har provat den gamla hedenhösaren, men den där ser mycket roligare ut och lättare att använda!!! Gamla gav ju rätt så trovärdiga siffror om man var ärlig i vikt uppgiften.

Egentligen lite onödigt, i alla fall för mig, men känner ett intresse av en sån, så killar kanske hänger med på ett köp ;) Beror dock lite på hur dyrt det blir.

Följer utvecklingen.

Tack Pernolf för att du orkar kontakta dom i USA! Hoppas du får ett bra pris till oss.

Mvh

MrV8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...