Jump to content

Köptips


MrZ

Recommended Posts

Hej

Håller på att leta efter en Musse -05 eller nyare.

Några speciella svagheter man behöver hålla koll på och skall titta efter??

Tittar i USA och på svenska marknaden, V8 Premium, Röd/Svart, Tjuvlarm.. max 300k

Bra forum..

Link to comment
Share on other sites

Sök på ngt av de större mustangforumen, typ: mustangworld.com eller bradbarnett.net och sök efter TSB (Technical Servie Bulletin). Vanligast är väl fukt i lyktorna, felaktigt rör till bensintanken (tar lååååång tid at tanka eller man får vrida på munstycket) , poppande ljud i framvagnen (stötdämparinfästningarna tror jag), oljud från bakaxeln (kan i bästa fall avhjälpas med teflontillsatsmedel i diffen), fel på stereoanläggningen har också varit hyfsat förekommande samt knirkande paneler, men det är ju en jänkare så.. :D Sen är det nog inga större generella fel.

Cool bil i övrigt!

Link to comment
Share on other sites

Dessa s.k svagheter kommer i skymundan av att det är en otroligt trevlig och läcker bil. Jag har fixat mitt tankrör, stereon stänger jag av manuellt vid längre tider då jag inte kör samt diverse knarr dränker jag med gasen...

Köp och kom in i gänget, du kommer inte ångra dig...

Link to comment
Share on other sites

Bra skrivet !!!

Skriver under på det direkt...

Och jag åker Volvo som tjänstebil, och har haft nästan lika många problem med dom genom åren, så jag klagar inte.

Det är bara att inse. Alla gör halvdana jobb ibland.

Men bilen som sådan är GRYM och jag är KONSTANT glad från öra till öra VARJE gång jag kör den...

Köp. Gå med i klubben. Var glada !!! Vi ses på träffarna i sommar !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...