Jump to content

Det är okej att bli förnedrad....


Jocce

Recommended Posts

...när en Lamborhini har dubbla hästkrafterna! (Eller mer, 640 hk)

Har sen jag fick bilen inte lyckats träffa på nån "rolig" bil att rejsa med, men sitter igår, på Valborgsmässoafton på väg ut till Arlanda och skall hämta en kompis, då jag ser detta i backspegeln:

(Ursäkta bildkvaliten, kameramobil medans jag kör!)

lambo01.jpg

Killen glider upp bredvid bilen, och båda kikar mot mig och ler, jag hinner stänga av stereon och ta ner rutan lite, så man hör sången, den var riktigt fin!

Sen såg man bara detta:

(Igen, ursäkta bildkvaliten, men kameramobil medans jag kör!)

lambo02.jpg

Dock lite kul, för han väntade in mig ett par ggr så jag han ikapp och fick se och höra bilen lite!

Riktigt underbart!

Tack för den!

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

:D

Låter som ni hade en rolig duel :D

Förvånad över att han i Lamborhini var så gas glad Lamborhini och Ferrari ägare speciellt Ferrari ägare brukar ju inte vara läta att få att trampa på gasen, är min erfarenhet av dom.

Så kul att höra att det finns någon som öppnar spjälen ibland och låter oss höra sången ur deras V12:or.

Mvh

MrV8

Link to comment
Share on other sites

Alla race är bra race, oberoende av utången. Tanken som räknas och nöjet lika mycket. Jag hugger på allt, vare sig utgången är given eller inte. Om inte annat har man ju nått att berätta om. :--

Dock skall ju "viss" omtanke för övriga trafikanter visas så man väljer ju tillfälle efter omständigheter.

Link to comment
Share on other sites

Ser absolut ut som en gallardo. Precis som många säger är ett rejs alltid kul, men ta hänsyn till trafikomständigheterna. Har varit med om rejs där det sitter någon nöt som bara pressar på fast det varit massa bilar i vägen och det är absolut inte något jag ser som tufft. Bara min åsikt.

Körde mot en 993 turbo och visst drog den ifrån men det var väldigt kul att en v8 ändå inte är så dålig, speciellt med tanke på prisskillnaden ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...